18 Haziran 2012 Pazartesi

OJE DESENLERİM....

Merhaba kızlar 

Size uygulamaya çalıştığım desenleri göstermek istiyorum.Konad disklerde haricinde desenlerde yapmak istiyorum.Fakat bir türlü bulamadığım için çivilerden kürdanla veya tel tokayla yapmaya çalışıyorum ve buda fazlasıyla sorunlu bir görüntü bırakıyor.Amatörlüğüm için kusura bakmayın.Sizlerden de tavsiyeler bekliyorum


Bu desende uygulamak istediğim siyah ojenin üzerine renkli renkli tırnak ucuna noktalar uygulamaktı.Fazla düzgün noktalar olamadı ama neyse :) Mavi, yeşil , sarı ve turuncu renklerinde noktalar yaptım. En sonda üstüne matlaştırıcı ojelerden uyguladım ve sonuç bu :)



Burada ise mavi ojenin üzerine bulut yaptım ve Alix Aveien'in 232 numaralı ojesiyle geçtim :))



Annemin tırnaklarııı:D annemede zorla süngerle gül kurusu ojenin üstüne gene alix avien'in 232 numaralı ojesini uyguladım.:D


Anneme uygulamışken ben kusur kalır mıyım :D hemen kendimede bordo üzerine süngerle altın ışıltı ojeyi uyguladım :D:D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...