23 Haziran 2012 Cumartesi

ALIŞVERİŞ...

Merhaba kızlar

Bugün küçük bir alışveriş yaptım ve hemen sizinle paylaşmak istedim.


 Gördüğünüz üzere fazla bir şey almadım.Tek tek size yorumlayıp sunucam umarım beğenirsiniz:)




ALIX AVIEN'den aldığım ojenin rengine bayıldım.Altın ışıltıları olan bol bol simli bir oje bunun aynısının fakat grisi de vardı.Fakat bu daha fazla dikkatimi çektiği için bunu aldım.Numarası:232 fiyat ise 2 tl



Yaz döneminden mi yoksa tırnaklarımın zayıflığından mı anlayamadığım bir durum var.Tırnaklarım bu aralar çok fazlasıyla kırılmaktaydı.Kalyon almaya gitmiştim fakat bu kalsiyum sütünü görünce bunu denemek istedim.Golden Rose'nun acı ojelerini ve vitanimli bakım ojeleri biliyordum.İlk kez bu ürünü keşfettim.


Kutunun üzerindeki yazan tüm sorunlar benim tırnaklarım da bulunmakta:) Umarım iyi gelir.Sizce böyle özelliklere sahip tırnaklar başka ne kullanabilir? Yorumlarınızı bekliyorum:)
Fiyat ise 4.90 tl


 Ve bu ürünüm benim için vazgeçilmezim.Diadermine parlama önleyici kremi.Cildim yağlı olduğu için fazlasıyla t bölgemde parlama vardı.Bu 2.kutum diğeri daha yarısında olmasına rağmen parlamamı oldukça azalttı.Fiyat 12 tl fakat bazen 2 ürün bir arada 20 tl gibi indirimlerde oluyor.




Veee son ürünüm Rapsodi maskara.Fiyatından dolayı pek bir performans beklemiyordum fakat gayet iyi bir ürün.Tek tek ayırıyor ve uzatıyor bir yoğunluk olmuyor kirpiklerde bu tarz maskaraları seviyorsanız bence size uygun.Fiyat ise 3.90 tl



Yorumlarınızı bekliyorum. Sevgiyle kalın :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...