18 Haziran 2012 Pazartesi

RİMELLERİM :)

Merhaba kızlar

Yaz döneminde olduğumuz için fazla makyaj yapamıyorum malesef cildimde yağlı olmasından dolayı herhangi bir BB krem kullanamıyorum.Cildim asla istemiyor sürmemenin daha faydalı olduğunu düşünüyorum kendi cildimde.Çözümüm buldum aslında onuda bir başka postumda DIY:BB KREM adı altında sunucam:D Neyse gelelim rimellere bu aralar 4 farklı rimel kullanıyorum.



Rimellerim şuanda bunlar.

Loreal Lash Archıtect 4D: Bu rimel benim favorim.Kıvrımlı fırçası kirpiklerimi tamamen kavrıyor ve olabildiğince uzatıyor hiç bir şekilde de sert bir yapı bırakmıyor.Simsiyah yumuşak ve bulaşmayan bir rimel.





MAYBELLİNE ONE BY ONE VOLUM: Bu rimelden de baya memnun kaldım hatta indirimdeyken yedekledim bile :) loreal maskarayı almadan önce en çok kullandığım marka maybelline'de.İlk maskarayı üreten firma benim açımdan en uzmanı olandı.Tombul fırçaları ise kullanım rahatlığı sunuyordu.Fakat bu maskara uzatma acısından iyi olsada benim kirpiklerimde ayrı ayrı durmasını sağlıyor ve buda benim istediğim bişey değil.Ama gene arada kullanıyorum.Gündüzleri en fazla kullandığım rimeldir.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...