30 Haziran 2012 Cumartesi

LOREAL TRUEMATCH MİNERAL ALLIK...

Merhaba kızlar

Allıklarımdan bir diğeri ise bu mineral allık.Bu allık benim bir ara sürekli kullandığım üründü.Ben turuncu tonlu allıkları daha fazla kullanıyorum ve seviyorum.Bu allığında  rengini görünce bayıldım diyebilir.Ama ürünün boyu biraz sıkıntı:) Minicik bir kutusu ve üzerinde minicik bir fırçası var.Az miktarda geldiği için ürün bereketli mi bereketli.



Allığım bitmek üzere ve favori renklerimden fakat Loreal artık bu ürünü Türkiye'den kaldırıldı.Rengini hiç bir şekilde bulamıyorum.Bulduklarım da ise rengim yok malesef. Bittikten sonra yurtdışından getirtmeyi düşünüyorum.


Mat bir allık değil içerisinde minik minik parıltılar var ve cildimi daha da sağlıklı bir görüntüye ulaştırıyor.


Sevgiyle kalın Hoşça kalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...