30 Haziran 2012 Cumartesi

LOREAL STUDIO SECRETS...


Merhaba kızlar

Yazın gelmesiyle makyajlarda azalmalar ve az ürün kullanılmaları başladı.Makyajım sıcaktan asla kalmıyor.Ama sabit durması için makyaj bazı kullanmam gerekiyor.Türkiye ye ilk geldiğinde hemen aldığım ve kışın özel günlerde kullandığım üründen memnun kaldım.Silikonlu yapısıyla gözenekleri dolduruyor ve pürüzsüz bir cilde sahip oluyorsunuz.Fakat makyajımı yapmadan yarım saat önceden sürüyorum.Yoksa hemen sürüp makyajıma başladığımda fondöteniminde topaklanmalar oluşuyor.Bunu önlemenin yolunu buldum sonunda :) Neyse fazla konuşmadan resimlerle göstereyim.



Kutusunda açık pembe gibi durmasına rağmen cildinize hiç bir renk vermiyor.Bu sıcaklar da makyajınızı sabitlemek istiyorsanız bu ürünü deneyin derim.Fiyatı ise ben indirimde almıştım.15 TL civarındaydı.Şuan ki fiyatı 27 Tl civarında sanırım.


Sevgiyle kalın hoşça kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...