30 Haziran 2012 Cumartesi

MİNİ ALIŞVERİŞ...

Merhaba kızlar

Saç bakımım gelmişti.Diplerim fena şekilde siyah siyah duruyordu.Hemen boya almaya gittim ve çıkarken de bir şeyler kaptım:)




3 paket Palette Deluxe serisinden 9-5 Altın Parıltı Bal rengini aldım.Malesef saçıma anca yetiyor :) 1tane lif , 4 adet minik ıslak mendil aldım.Veeee son olarakta dayanamayıp 3 tane oje kaptım.Geçen hafta Rapsodi'nin turuncu ambalajlı olan rimelini almıştım ve alırken aklımda bu rimelde kalmıştı dayanamadım gitmişken onuda aldım :)



Ojelerin 2 tanesi Golden Rose numaraları ise 145- Mor renkli , 52- Mavi renkli . Diğeri ise Rapsodi'nin simli bir ojesi 402 numarası.Fiyatları: 1 TL


 Rapsodi rimelim fırçası kaşık fırça dediğimiz tarza.Gayette başarı gerçekten kirpiklerim de uzama ve tek tek ayırma etkisi yarattı.Fiyata göre çok çok iyi.Fiyatı : 4 TL 



Ojelerin duruşları ise böyle kızlar.


Sevgiyle kalın Hoşça kalın :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...