28 Haziran 2012 Perşembe

DIADERMINE PARLAMA ÖNLEYİCİ NEMLENDİRİCİ...

Merhaba kızlar

Geçenlerde yapmış olduğum alışverişte de yedeklediğim bu kreme bayılıyorum.Cildim karma bir cilt ama yağlı ya daha yakın.Bu krem ise alnımdaki parlamaları önlüyor ve cildimin eskisi kadar yağlandığını düşünmüyorum.Fakat bu ürünü tek başına kullanmıyor.
Kremi uygulamadan önce gene Diadermine'nin parlama önleyici toniğini kullanıyorum.Böylece ürünün etkisini daha da artırmış olduğunu düşünüyorum.Ve bir ürünü deniyeceksem o ürünü tamamlayıcı ürünlerle birlikte alıyorum.Maddi yönden biraz sıkılsam da sonuç beni mutlu ediyor :)


Ve o kadar bereketli bir ürün ki ben ve annem yaklaşık 2 aydır ve her gün kullanıyoruz.Hala yarısına zar zor geldi.



Sevgiyle kalın Hoşçakalın :)

1 yorum:

  1. bu kremden hemen ben de edinmeliyim, teşekkürler bilgilendirme için :) bana da beklerim :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...