28 Haziran 2012 Perşembe

GOLDEN ROSE 4LÜ FAR PALETİ...

Merhaba kızlar

Hayal kırıklığına uğradım:( 2 hafta önce bej rengi tekli far almaya gittiğim kozmetikçi de bu farlarda indirim olduğunu görünce kendimi kaybettim.Kahve tonlarını çok sevdiğim için hemen kaptım ve içinde de bej rengi olması beni çok mutlu etti.Evde deneme makyajı yapayım dedim ve keşke demez olaydım.Farlar kabındaki gibi durmuyor gözümde.Sanki pudra sürmüş gibi duruyordum.Rengini tam vermesi için üzerinden o kadar geçtim ki inanamazsınız.Sadece en koyu olan farı kullanıyorum onuda kaşlarım için.Siz siz olun ne kadar indirimde olursa olsun bu far paletleri asla almayın bence.Paranıza yazık olduğu gibi sinirlerinize de yazık.




Elime rengini vermesi için tam 5 kez bol bol sürdüm anca bu kadar oldu kızlar.Ne heveslerle aldığım far paleti beni hüsrana uğrattı.:(


Sevgiyle kalın hoşça kalın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...