28 Haziran 2012 Perşembe

ANN YVETTE AYAK KREMİ...

Merhaba kızlar

Sizlere İnci Tozunun mucizevi etkilerinden söz edicem.Mart ayı Vanilya Club kutusu sayesinde tanıştığım bu üründen çok çok memnun kaldım.Ayaklarımla fazla sorunu olan biri değilim ama yazın sandaletler sayesinde biraz kurumalar oluşuyor ve bu ürün sayesinde o kurumalarda sonlandı.Ürün bitmek üzere ve ben tekrar almayı düşünüyorum.Fakat kararsız olmamdan dolayı başka üründe denesem mi diye düşünüyorum.Bana etkisi güzel bir ayak kremi tavsiyeniz var mı ?



Therapeutic Foot Cream

Ayak Kremi

Onarıcı & Rahatlatıcı

100 gr.

Aloe Vera ve Ginseng içeren zengin formülü ile çok kuru ve çatlamış deriyi iyileştirmeye yardımcı olur.
Kullanım: Yeteri miktarı ayağınıza masaj yaparak yedirin.
İçindekiler: D.I.Water, Aloe Vera Extract, Ginseng Extract, Collagen, Rose Geranium Extract, Mineral oil, Glycerin, Vitamin C, Vitamin E, PEG-400, Hyaluronic Acid, Hydrolyzed Pearl (enzyme).







Firmanin resmi sitesindeki bilgiler bu şekilde denemenizi tavsiye ederim. Yapısı çok yoğun değil vıcık vıcık bir durumla da karşılaşılmıyor.Ben memnun aldım umarım sizde denersiniz kızlar :)


Sevgiyle kalın hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...