23 Haziran 2012 Cumartesi

BİTENLERR...

Merhaba kızlar

Haziranın sonlarına doğru gelmiş bulunduk.Fazla ürün bitirmedim genede sizinle paylaşmak istedim :)


1-RAUSCH PAPATYA ÖZLÜ ŞAMPUAN:Lila kutudan çıkan bu deneme boy şampuan benim saçlarıma hiç iyi gelmedi.Saçlarım boyalı olduğu için sertler ve bu şampuan daha da sertleştirdi malesef bir daha kullanmam eğer gene deneme boyu gelirse başkasına vermeyi düşünüyorum.
2-NUXE BODY PEELİNG:Gene Lila kutudan çıkan bu peeling beni memnun etti.İçindeki tanecikler vücuduma bir canlılık katıyor gibi fakat aralıklı kullandığım için fazla ilgimi çekmedi.
3-GLISS ULTIMATE REPAIR SERUM:Saçlarım boyadan dolayı baya yıpranmış halde.Gliss'in bu serisi çıkınca o kadar çok sevindim ki :) Fakat bu seriyi tamamen kullanmak lazım bir sonuç almak için kırıklarımda azalma ve çatal çatal görüntü gitti.Serum ıslak ve kuru saça taranmadan önce uygulanıyor.Tekrar tekrar alacağım bir ürün.
4-ISANA HAND&NAGEL BALM ALOE VERA:Rossmanndan aldığım isana markalı el kreminden memnun kaldım yoğun bir yapıya sahip değil ve elinizi yapış yapış bir his bırakmıyor.Tekrar alırmıyım bilmiyorum çünkü şu ara kullandığım 2 ürün var onlar bittikten sonra yeni ürünler denemek istiyorum.
5-VIVA CAPPIO VÜCUT LOSYONU:Parfüm setinden çıkan bu losyon sıradan bir vücut losyonu iyiki bitti diyorum.
6-ALVİNA GÜLSUYU:Gülsuyu benim vazgeçilmezim.Her zaman farklı markaları deniyorum.Hem tonik hemde ferahlama açısından çok sık bitirdiğim üründür.
7-AVON CARE DENİZYOSUNU ÖZLÜ VÜCUT LOSYONU:Sıkılaştırma özelliği de bulunan bu losyon bitmek bilmiyor.Etkisi ise fazla bir etkisi yok sıkılaştırma yönünden.Bende de daha yarısına gelmeden ürün yedekleme huyu olduğu için elimde bir tane daha var ve gözümde büyüyor bu ürünü nasıl bitircem diye:)
8-GLISS ULTIMATE REPAIR ŞAMPUAN:Serinin hepsini kullandığımı söylemiştim.Ayrıca saç maskesi ve bakım kremi de bu seride yer almaktadır.
9-İPEK PAMUK:Makyaj pamuğum ayrı oje için pamuğum ayrıdır.Bu aralar ipek normal pamuk kullandım.Normal pamuk :D
10-LOREAL PARIS INFALLİBLE 125 NATURAL ROSE FONDOTEN:Fondoten olarak en çok kullandığım ve yıllardır da başka ürün tercih etmediğim bir ürün.Bu kaçıncı bitirdiğim hiç bilmiyorum.Kapatıcılık konusunda bana yetiyor ve cildime uygun olduğunu düşünüyorum.Sizce  hangi fondoteni tercih etmeliyim bana yardımcı olur musunuz? Çünkü artık farklı ürün denemek istiyorum.

Bitirdiklerim bu kadar sevgiyle kalın :))

1 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...