28 Mayıs 2014 Çarşamba

MAC MINERALIZE EYESHADOW - MAGNETIC ATTRACTION...


Geçtiğimiz aylarda İstanbul 'a  ziyarette bulunmuştum.Kozmetik severler bilir ki İstanbul denilince akla gelen ilk isimler biri Elca oluyor.Avrupa Yakasında Maslak Sun Plaza'nın içinde küçücük mağazada high-end ürünleri %50 ve daha fazlası indirimle satın alma fırsatınız bulunuyor.

Beni en çok sabırsızlandıran tabi ki Mac ürünleriydi.Maalesef ben gittiğim de fazla bir şey yoktu.
Koleksiyon ürünlerinden kalan parçalar benim için pek iç açıcı değildi. Sadece 2 parça ile çıktığımı da belirtmeliyim.

Yanlış  hatırlamıyorsam 2012 yılında çıkan Mac Heavenly Creature koleksiyonun ürünleriydi.
Koleksiyona ait sadece farlar bulunuyordu ve içlerinden en dikkat çeken Magnetic Attraction rengiydi.





Altın, pembe ve turuncunun  girdap şeklinde karışımından oluşan bir renk. Ayrı ayrı  kullanılabilir ve karıştırıp da kullanabilirsiniz. 




Magnetic Attraction'ın pigmentasyonu enfes. Kuru kullanımda hafif tozlanmalar oldu ama ıslak  uygulama yaptığımda hem rengini daha güzel verdi hemde tozlanma oluşmadı.





Swatchı hepsinin karışımdan yaptım.Bunun sebebi de far olarak kullanırken renginin allık olarak da hoş duracağını göstermek istemem. Bazen gözlere bazen de yanaklara uygulanabilecek enfes bir renk.




Koleksiyon zamanı satış fiyatı 59 TL Elca'daki fiyatı 15 TL idi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...