31 Ocak 2014 Cuma

SON ZAMANLARIN ALIŞVERİŞİ....

Merhabalar

Fark ettim ki uzun zamandır sizlere alışveriş postu yazmıyorum. Tanıtmadığımı düşündüğüm ve sizlere göstermedim cicilerimi eskiden yeniye doğru ekliyorum.Ayrıntılı anlatmayacağım ama nereden aldığımı söyleyeceğim.

Hepsi indirim zamanları aralıklarla alındı bunu belirtmek isterim :) Bakalım neler almışım?

Rossmann da deli gibi indirim zamanı olunca aşağıda cicileri kaptım.İhtiyaç ve sıkıntıdan alınanlarla dolu :)








Watsons'tan alınanlara gelirsek eğer ambalajlarına kandım :)





Gratisten aldıklarımdan birine inanılmaz üzüldüm.Ve hiç bir şekilde bana geri dönüş olmadı.The Balm ve Benri hariç başka ürünlerini almamaya kararlıyım kızlar.Nedenini birazdan göreceksiniz.




Yeni gelen Dirty Work ürünlerinden 3lü kremini almıştım ve açar açmaz neyle karşılaştım görün kızlar :(




Şimdi de çeşitli indirimlerde aldığım güzellikler ;

Sephora


 Elca ve H&M;

Accessorize;


Kipa ve Rossmann karışımı :)


 Flormar ;


Kozmela'dan Real Techniques fırçalar;


Ve içlerinde en yenisi Mango Outlet indirimden alınanlar.Tanesi 5tl ye aldım kızlar.Kesinlikle şu sıralar Mango ya gitmelisiniz..!! Ben İzmir Gaziemir Optimum daki Mangodan alışveriş yaptım.Kaçırmayın her şey çok ucuzlamış :)


3-4 ayda aldıklarım böyleydi canlar.İçlerinden bitenler bile oldu o kadar çok geç kalmışım ki yazmakta :/ Neyse efendim umarım sizlerde bu güzel indirimleri kaçırmamışsınızdır.En kısa zamanla ayrıntılı yazıları geliyor.Takipte kalın.


Sevgiler....

16 yorum:

  1. Hepsini gule gule kullan The Balm'dan aldiklarin ve Color Tattoolar indirimde kacmicak urunler :)
    Gratis alisverisine uzuldum bence en kisa zamanda fisinle degistirmeye git

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabul etmemişlerdir eminim ki. Çünkü kendi kullanmıştır diye düşünüyorlar hemen. Geri dönüş yapmamaları ayıp olmuş.

      Sil
    2. Mağaza ile hiç muhattap olmadım kızlar ama kendilerine mail attım beni takmadılar bile :/ Bu son oldu gerçekten üzüldüm yani parasında değil insan ama başkasının kullandığını almak zor.

      Sil
  2. bence de acilen değiştir

    YanıtlaSil
  3. Gratis bunu hep yapıyor maalesef :( Ürünlere hiç dikkat edilmiyor standlarda açılmış denenmiş bir sürü ürün var :/

    Çok güzel şeyler almışsın güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım dikkatsizler baya :/ Teşekkür ederimmm :)

      Sil
  4. Gözüm gönlüm açıldı valla <3 Güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh iyi gelmiş desene :))) Teşekkür ederim :)♥

      Sil
  5. Vayss dedim bir an.Ne kadar güzel şeyler almışsın öyle :) hepsini güle güle kullan valla.Gratisteki facianada üzüldüm canım,umarım en kısa zamanda çözümlenir

    YanıtlaSil
  6. Ben Gratisten aldığım bir ürünü faturasız bile götürdüğümde bir sorun varsa hemen yenisini tekrar alabiliyorum. Senin sorunu soyledin mi ve bunun karşılığında ne cevap aldın merak ettim doğrusu:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım ben mağazasına gitmedim hiç fişini almadığım için direk etkili kişilerle iletişime geçmeye çalıştım cvap alamadım :/

      Sil
  7. Far paletleri özellikle sephorayi çok begendim, hepsini saglikla gùle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım bende bayıla bayıla aldım :))

      Sil
  8. Oh mahşallah :) Hepsini güzel günlerde kullan tatlım =)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...