10 Mart 2013 Pazar

ESSENCE HOME SWEET HOME 02 BLUSH-ALLIK....

Herkese mutlu pazarlar :)

Essence Home Sweet Home koleksiyonun sadece allıklarını aldığımdan söz etmiştim.Pembe olanını tanıttık dan sonra ( görmek için tık tık..) turuncu ola allığına sıra geldi :) Aşık oldumm resmen bu güzelliğe.



Örgü desenini söylememe gerek yok zaten :) Turunu kısmını çok sık kullanıyorum arada da karışımı uyguluyorum.Karışımı yapınca gül kurusu rengi çıkıyor ortaya ve tatlı mı tatlı oluyor.



İçeriğini merak edenler için;


Renklerin güzelliğini diyorum başta bir şey söylemiyorum.Bulamayanları düşünüyorumm :D 


Aşık olmayan var mı? 

Sevgiler... 

6 yorum:

  1. bende sevdim bu allığı fakat çabuk uçuyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef dediğin gibi gün içinde tazelemek kalıyor :/ Ama rengi işi kurtarıyor :)

      Sil
  2. ben ulaşamadığımdan bu güzelliklere geçe kaldım ve arkadaşımda bulamadı alamadım çok üzüldüm =( sen güle güle kullan ama =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzüldüm canım yaa :( Olsun daha güzelleri gelir onlara sahip olursunn inşallahh :D

      Sil
  3. Kozmetik Aynası mimlendin...Eğer yapmak istersen.: http://pespembehayat.blogspot.gr/2013/03/terleten-mimmimlendiim.html

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...