7 Mart 2013 Perşembe

ESSECE HOME SWEET HOME 01 BLUSH - ALLIK...

Merhabalar

Bugün Essence'nin son çıkartmış olduğu Home Sweet Home koleksiyondan almış olduğum allığı sizlere sunmak istiyorum.Diyeceksiniz ki biz bunu biliyoruz çok geç kaldın. Malesef başıma gelen üzücü olaydan dolayı paylaşımlarım gecikti.Bunun için özür dileyip konumuza dönüyorum.Üzücü olay ne diye merak edenler ise tık tık...

Home Sweet Home koleksiyonunda en çok allıklarını beğenmiştim.Bir çok yerde aramama rağmen bulamayıp depresyona girmek üzereyken erkek arkadaşım imdadıma koştu.Son kalan iki allığı alıp hemen bana ulaştırınca mutluluktan havalara uçtum :) 

Sevimli görüntülerine vurulmuş olsam da  performanslarıyla benden tam puan aldı.



 İçeriğini merak edenler için;



- Pembenin tonlarından oluşan bir allık.
- Pigmentasyonu gene harika.
- Mat bir allık ama cildinizle buluştuğu an doğal ve canlı gösteriyor.
- Kendime oldum olası koyu pembe tonlarını yakıştırmadığım için bebek pembesi olan tarafı daha sık kullandım.



Renkler ise bu şekilde;
Karışımını kendinize göre de ayarlıyabiliyorsunuz.Uygulama da bebek pembesi daha yoğun kullandım.


Fiyat; 10 TL
Kaçırdım diye üzülmeyin hala Rossmannlar da mevcut  :)) 


Essence'nin koleksiyonlarını birbirinden güzel umarım yakın zamanda gene hoş bir koleksiyonla kalbimizi fetheder.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...