22 Ocak 2013 Salı

THE BALM MARY LOU MANİZER AYDINLATICI....

Merhabalarr

The Balm'ın meşhur mu meşhur aydınlatıcısı sizlerle paylaşmak istiyorum.Hepiniz yakından biliyorsun zaten ama benimde blog arşivimde bulunmasını istiyorum :)


 Ambalajı gene diğer aydınlatıcılardan kendisini ayırıyor.Hatta Gratis'te karşılaştığım bir durumdan söz edeyim sizlere.Daha 15-16 yaşlarında kızın biri satış görevlisine aydınlatıcı anlatmaya çalışıyordu.Üzerinde bir kadın resmi var sarı saçlı falan diye :) Bir bayanda görmüş dikkatini çekmiş ama soramamış markasını.Sonunda buldu kız tabikii ürünü hemende satın aldı.Yani anlayacağınız ambalaj çok önemli.


-Dünyanın en iyi 5 aydınlatıcısın içinde.Sırası 3 veya 4 olması lazım.
-Pigmentasyonu muhteşem ve tozutma gibi sorunu yok.
-Bereketli mi bereketli bir ürün.Alalı 5 ay oldu ve sık sık kullanmama rağmen dibini bile göremedim.


-Sarı tonlu bir aydınlatıcıdır.
-Doğal bir aydınlık sağlıyor.
-Kullanım yerleri ise; Elmacık kemikleri , Burun üstü , Dudak kıvrımına ve göz pınarı


Fiyatı ise; 40 TL ama indirimdeyken 30-20 TL gibi fiyata alabilirsiniz.

Sizleree şiddetle tavsiye ediyorum hanımlar.Kesinlikle sahip olmanız gereken ürünlerden biridir.


Sevgiler...

8 yorum:

  1. Ben de kullanıyorum çok memnunum...The Balm'ın ambalajları da çok güzel gerçekten:)

    YanıtlaSil
  2. Işıltısı çok hoş görünüyor. Ama fyatı neden öyle ki :/ İndirime girmesini 4 gözle bekleyip alacağım bu güzelliği :))

    YanıtlaSil
  3. çok beğeniyorum nars albatrosun pabucunu dama attı resmen..

    YanıtlaSil
  4. The Balm şu an yüzde otuz indirimde. 28 liraya alınabilir yani, öbür ayın başına kadar. :)

    YanıtlaSil
  5. Kozmetik Turu; O ambalajlar bizi bitiyor en baştaa :))

    Metal Bebek; İndirimden aldım canım bende 20 TL hemde kesinlikle bulunmalı kaçırma derimm ;)

    Audrey; Nars hiç birşey kullanmadım daha.Pabucunu dama attıysa muhteşem o zamn :)

    Adsız; Aynen canım ama 14 şubatta ve 8 martta %50 indirim olma ihtimali var :)

    YanıtlaSil
  6. Bu aydınlatıcıya aşığım, sağlıklı ve doğal bir ışıltısı var. ba-yı-lı-yo-rum :)

    YanıtlaSil
  7. ben 24 TL'ye almıştım. ama merak ediyorum da, burun üstü derken burnun neresine ve neden kullanmalıyız?

    YanıtlaSil
  8. Bende kaş altı,göz pınarı ve elmacık kemiklerinde kullanıyor ve çok seviyorum.Takipteyim;Banada beklerim .makyajkelebeği.blogspot.com

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...