26 Ocak 2013 Cumartesi

RİMMEL LONDON STAY MATTE POWDER(PUDRA)...

Merhabalar

Rimmel London Stay Matte pudrasını aldığım günden beri elimden düşürmedim.Yağlı ve deli gibi parlayan bir cildim için ideal mi ideal bir pudra.


Bendeki  001 Transparent rengi.Cilde uygun renkleri de mevcut.Benim rengim kalmadığı için transparan olanını tercih ettim.



Transparan pudralarda olan beyazlığa sahip değil.
Sarı alt tonlu olması artı bir özelliği.
Diğer renklerinde ise kapatıcılığı orta seviye
Kadifemsi yapısını ve cilt ile bütünleşmesini sevdim.
Tozutma gibi bir problemle karşılaşmadım
Ve en önemli özelliği 5-6 saat parlamayı önlüyor :)
En kötü yönü ise ambalajı.Bu kadar mı dandik olur yani :/




Aşağıdaki dağıtılmış halidir.



Siz nasıl buldunuz canlarım ???



Sevgiler....

7 yorum:

  1. ambalaj olarak iyi bir şey istiyorsan maybelline dream mat i öneririm canım :) o da parlamaya iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Benim icin cok faydalı bi yayın oldu teşekkürler:) bir de fiyatını paylaşabilir misin acaba?

    YanıtlaSil
  3. Fondötenin bitişini etkilemiyor değil mi? Yani glowy bitişi varsa, matlaştırıyor mu? :)

    YanıtlaSil
  4. Pek Bilmiş; Bir sonraki deneme maybelline canımm :))

    Gonca; Rica ederim canım.Pardon unutmuşum fiyatını tam hatırlamıyorum ama 12.90 olması lazım

    Başak; Fondotenin bitişini etkilemiyor canım matlaştırmıyor yüzü :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de bu ve the balm sexy mama arasındayım ve kararsızım,transparan olsa da sanki the balm bundan daha koyu gibi?

    YanıtlaSil
  6. Ya bende kararsız kaldım ama diğer indirimde sexy mamayı da alıcam :) Daha koyu degılde sankı daha beyazımsı değil mi? Bu daha srı alt tonlu

    YanıtlaSil
  7. bilmiyorum canım banada rimmel açık gibi geliyor,belki ışıklar yanıltıyordur,yanyana görmek lazım,yine de sağol:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...