15 Ocak 2013 Salı

KONUK YAZAR '' KARDELEN BLOG- MAYBELLİNE BB KREM ''


Herkese selamlar...

Kozmetik Aynası beni davet edince çok mutlu oldum. O çok tatlı bir kız. Ne yazmamı istediğini de sordum "Sen bilirsin " diyince revaçta olan bir konu yazmak istedim. :)

Maybelline Türkiye'de de yer alan orta derece bir marka ama satılma oranı başarılı. Onlarda bu revaçta olan BB kremlerden çıkardılar :)

Önce ne demek BB krem ona bakalım :)

BB krem içerisinde pek çok özellik barındıran bir krem. Yeri geliyor cildi nemlendiriyor,dengeliyor,renk düzenlemesi yapıyor;yeri geliyor antioksidan oluyor,Güneş koruyuculuğu belli eden SPF içeriyor,kırışıklık önleyici görevi görüyor.



Maybelline BB kreme gelelim.Öncelikle ambalajı üzerindeki ifadelere bakalım:

Doğal ışıltı kazandırır
Cilt tonuna uyum sağlar
SPF30 ile uv ışınlarından korur
Gün boyu nemlendirir
Cilt kusurlarını kapatır
Yağ içermez
Gözle görülür pürüzsüzlük sağlar
Taze bir görünüm sağlar

Bu ifadeleri gerçekleştirip gerçekleştirmediğine bakalım şimdi:)

1-Doğal ışıltı kazandırır: Hakikaten canlı görünüyor cilt kullanınca. Doğallık sağlıyor cildinizde öyle tabaka gibi durmuyor.

2-Cilt tonuna uyum sağlar: Cildinize uygun tonunu almanız şart. Bendeki ürün medium ve ben esmere dönük buğday tenliyim. Muhakkak tester isteyin ve cildinizde ufak bir yerde deneyin. 

3- SPF30 gerçekten güzel bir koruma. Bu konuda diğerlerinden öne de çıkıyor. Unutmayın artık Güneş'in zararlı etkileri daha çok.

4- Gün boyu nemlendirir: Nemlendirmesi orta şeker,gün boyu nemlendirmesi bence olanaksız. 

5- Cilt kusurlarını kapatır: Kapatıcılığı çok yok, benim cildimde çok büyük sorunlar yok, kapatıcılığı az ile orta arasında. Fondöten gibi kapatmasını asla beklemeyin, renkli nemlendirici boyutunda düşünün.

6- Yağ içermez: Bu maddeyi sevdim, ama ilave etmeliyim ki benim T cildim var ve gün boyunca burnumu,alnımı pudraladım. BB kremlerin bitişini pudrayla tamamlayın :)

7- Gözle görülür pürüzsüzlük: Ancak cildinde sorun olmayan insanlara özgü olur,yoksa ince yapısında her ciltte pürüzsüzlük yapabilecek gücü yok. 

8- Taze bir görünüm sağlar: Bu maddeyi gerçekleştiriyor. Doğal görünümle bu madde özdeşiyor zaten.

İki madde de ben eklemek istiyorum:

9-Ambalajı : Hiç sevmiyorum bu krem ambalajlarını. Kapağı açıyorsunuz,istediğiniz gibi alamıyosunuz, bir de krem yapısından çok daha sıvı akışkan bir yapısı var. Onun için dikkat şart,elinize çok ürün gelebilir.

10- Kokusu:Sizi bunaltabilecek bir kokusu yok, fondöten kokusu var. 


Sonuca gelelim:

Cildinizde sorununuz yoksa, nemlendirmek istiyosanız ,kapatmanız gereken sorununuz yoksa cildinizde ve doğal dursun diyorsanız alabilirsiniz. 

Unutmayalım, Uzakdoğu'nun BB krem açıklaması bu değil. Bu kremimiz daha çok "renkli nemlendirici boyutunda" :)

Benim deneyimlerim bunlar. Cildimde kullanıp gözlemlediğim bunlar. Fiyatı 15 tl. Denemeden test etmeden almayın :)

Sevgiler



Çok çok teşekkür ederim Kardelen'e :) 

Bloguna uğramak isterseniz TIK TIK...


4 yorum:

  1. Cok guzel cok detayli bir yazi olmus! Bu bb kremler bana hafif geliyor. Yagli oldugu icin olabilir cildim. Misafir yazar olayina katildiginiza sevindim . Eglenceli degil mi?:)

    YanıtlaSil
  2. Yorumun için teşekkür ederim canım :) Gerçekten çok eğlenceli bir olaymışş :D:D

    YanıtlaSil
  3. Ebrucum tesekkur ederım,bişeyler yazmaya çalıştım işte. Kozmetik Aynası ,ben teşekkür ederim yer verdiğin için <3

    YanıtlaSil
  4. Ben de bugun Boyner'den aldım ama fiyatı 19.90 dı. Beyaz / buğday arası tenli olduğum için medium olan ürünü verdi reyon görevlisi.Umarım memnun kalırım.Sevgiler..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...