15 Ocak 2013 Salı

SMOKEY EYES MAKE UP....

Merhabalar

Şu sıralar koyu makyajlar ilgimi çekiyor. Malesef benim göz yapıma ve rengine hiç uyan bir makyaj olmuyor.Ama renkli gözlere çok çok yakışan bir makyaj. Nasıl da güzel vurguluyor göz rengini ? 

Vee ben gene gezinirken internette bir video gördüm. Makyajsız haliyle makyajlı hali arasında baya bir fark var.Ahh ahh şu renkli gözler :( 

Fazla konuşmadan ben yorumu sizlere bırakıyorum hanımlar. Siz nasıl buldunuz ??








Yorumları bekiyorum hanımlarr :))



Sevgiler....

3 yorum:

  1. Kız makyajsız bile güzel :)
    yaptığı göz makyajı acayip güzelll olmuş bant olayı süper.. Kirpikleride şıppadanak taktı. Koyu renk gözlerde de bu makyajın farklı havası oluyor :)

    YanıtlaSil
  2. Smokey görünümü çok seviyorum ama kullanabileceğim ortam pek olmadığından yapamıyorum pek ben smokey'de koyu mor tonlarını da seviyorum:)
    StyleGlaze Blog!

    YanıtlaSil
  3. Gonca; Güzel kız vala maşallahı var canım :) Bant olayı cidden işe yarıyor.Keşkee bende taksam öylee kirpiklerii :P

    Evre; Bende çok çok seviyorum ama bir türlü yakıştıramıyorum kendime canım .s.s

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...