1 Temmuz 2012 Pazar

MİNİ ALIŞVERİŞ..

Merhaba kızlar

Pazar gezmesinde gene rahat duramayıp Rossmann'a saldırdım.İlk bir sürü şey almayı planlarken pekte öyle olmadı.Gittik ve çoğu ürünü almaktan vazgeçtim.Aldıklarım ise şöyle,



İlk olarak 3'lü ıslak mendillerden ve 10'lu peçetelerden aldım.Rossmann'dan ise 2 tane krem rollanlardan aldım. Kozmetik Dosyası'nda gördüm. Dikkatimi çekti hemen bende alayım dedim ama neden 2 tane aldım hiç bilmiyorum:))Birde aynamı kırdığım için yeni bir ayna aldım.Fiyatlar ise ; rollanlar 2.95 civarındaydı Ayna ise 12 TL ve 3 kat büyüt gösterme yeri ve diğer tarafıda normal ayna şeklinde.


Diğerleri ise makyaj temizleme mendilleri Rıval de Loop markası diğeri ise Synergen markası olandı.Bunlar seyahat boyu ve içlerinde 10 adet var sadece fiyatları ise 1.50 TL .Clean&Clear 3'ü 1 arada temizleme jelini kullanıyordum ve bitmek üzere onun yenisi almak için gitmiştim.Veeee bir kampanya ile karşılaştım.Clean&Clear siyah nkya temizleme losyonu yanında hediye.Fiyatı ise 13.90 TL.Golden Rose 335 numaralı ojesini aldım.Channel çakması olan :) 



 Ve bej rengi mat bir fara ihtiyacım vardı gidince onuda alayım dedim.Fiyatı ; 6.90 TL 




 Bu şeker şeyi ise bir video görmüştüm.Çok hoşuma gitmişti benimde olsun dedim hemen. Yağmurlarda başımıza naylon örtü.Ama kafama biraz büyük geldi o biraz sıkıntı ama gene de kullanıcam:)



Merak edenler olursa krem roll nasıl diye göstereyim.Başı roll gibi fakat tüpü sıkıp ürün çıktıktan sonra sürüyoruz.İlk uygulamayı yaptım.Kokusu gayet iyi tamamen terlemeyi kesmiyor zaten kesmemesi de lazım sağlık açısından.Memnun kaldım ilk kullanımda bakalım ilerleyen zamanlarda fikrimi tekrar sunarım.




En sonda da Vapurla Konağa geçerken size bu kareyi çektim.İzmir'de güneş batımı deniz ve vapur keyfi :) Herkesin görmesi gereken bir kare.:))




Sevgiyle kalın Hoşça kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...