1 Temmuz 2012 Pazar

GOLDEN ROSE OJE - 335...

Merhaba kızlar

Chanel çakması olan bu ojeyi ilk gördüğüm de alsam mı almasam mı diye karar veremeyip almadan çıktım mağazadan.Fakat nereye gitseysem herkesin parmağında bu ojeyi gördüm.Duruşu çok hoşuma gitti ve videolarda da favori şeklinde görünce bende alayım dedim.Ama daha sonra gittiğim hiç bir yerde bulamadım ojeyi.Taa ki bu gün Karşıyaka'da Olay diye kozmetikçiye girdim ve ne göreyim bir tane bu ojeden kalmış.Hemen aldım ve kasaya gittim.Ama fiyatı beni açıkcası şaşırttı.İlk baktığım zamanlar 1 TL olan oje şimdi 4.90 oluvermiş.Kazık mı yedim ya da Golden Rose tuttuğunu görünce fiyatımı arttırdı bilemiycem artık.Neyse fazla konuşmadan geçeyim resimlere.




Siz ne düşünüyorsunuz kızlar? Favori olabilecek bir oje mi ?


Sevgiyle kalın Hoşça kalın...:))



5 yorum:

  1. 4.90 nedir ya :D Bende aldm bundan daha 2 hafta olmad 1.5 liraydı standlarında. :) Ama çok güzel bir oje suanda bile parmağımda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım rengi benimde hoşuma gitmeye başladı fakat fiyat baya fazla golden rose ojelerine göre :)

      Sil
  2. katılıyorum fiyat çok abartı :)

    YanıtlaSil
  3. cok şık duruyor bu oje amaa yhaaa :)) en kısa zamanda denemek isterim bende :) buarada benm blogda yeni bende desteklerini bekliorum

    YanıtlaSil
  4. Ilk once herkese selam gonderiyorum :) ismim Ellisa ..yurtdisinda dogdum buyudum aslen izmirliyim ,

    ben bu istede bana yardimci olacak fikri olan bayan arkadaslara sormak icin yaziyorum ..

    chanel tutkunlugum var . canta aynasi Chanel bulamiyorum ?satin almak istiyorum ..ama Hangi siteden ?

    buraya yazarsaniz cok sevinirim :))
    tesekurlerimi iletiyorum hepinize ..Ellisa

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...