4 Temmuz 2014 Cuma

Garnier BB Krem'in yeni ve güçlü versiyonu: Garnier BB Krem Saf & Temiz


Garnier’nin BB Kremini uzun süredir kullanıyorum. Hatta bu ürün sayesinde normal fondöten kullanmaktan vazgeçtim. Normalde kızarıklıklara ve sivilcelenmeye çok yatkın bir cildim vardır. O yüzden etkili bir kapatıcı krem her zaman ihtiyaç duyduğum bir şey. Garnier’nin klasik BB Kremi, yani “Miracle Skin Perfector” fazla şikâyet duymadığım bir ürün. Şu anda zaten dışarı çıkmadan önce bu ürünü kullanmaya devam ediyorum.



Garnier BB Kremin yepyeni versiyonu “Saf & Temiz” ya da global adıyla “Pure Active” ise benim için tam bir sürpriz oldu. Pure Active, Garnier’nin geliştirdiği yeni bir formül. Başta akneli, kızarıklı ciltler olmak üzere çeşitli sorunlardan muzdarip ciltleri hedef alıyor. Güçlü anti bakteriyel özellik taşıyan salisilik asit ile cilt tonunu eşitleme özelliğine sahip mineral pigmentler bu formülün içeriğinde bulunuyor. Ayrıca cildi güneşin zararlı etkilerinden korumak için 15 GKF de üründe yer alıyor. “5i 1 Arada Teknolojisi” ile cilt nemleniyor, rengi eşitleniyor, mat bir görünüm kazanıyor, gözenekleri sıkılaşıyor ve genel problemleri onarılıyor.
Kremin kapatıcı özelliğini yeterince etkili buldum. Kremin temiz cildi nemlendirici krem uygular gibi uygulanması tavsiye ediliyor. Kapatıcı etkisini arttırmak için bir kat daha sürülebiliyor.


Kremin iki versiyonu var. Açık tenliler için “Light” versiyonu ile orta/koyu tenliler için “Medium” versiyonu. Yukarıda görüldüğü üzere Medium versiyon kolumda daha uyum sağlamış gibi görünüyor. Ama yüzümün rengi kollarıma göre daha açıktır o yüzden yüzümde Light versiyon bana daha çok uydu.
Aslında her ne kadar Light (Açık) versiyon bana daha fazla uysa da, yazın Medium (Orta) versiyonunu kullanarak tatil yerlerinde daha bronz bir görüntü elde edebilirim. Çünkü Rosacea sorunundan dolayı yüzümü bronzlaştıramıyorum, dolayısıyla bronz görünüm için kremlerden medet umduğum oluyor. Garnier BB Krem Saf & Temiz Medium (Orta) versiyonu da açık tenlilerin cildine güneşte bir iki saat kalıp hafif yanmış havası verecektir. Gece içinse Light (Açık) versiyonunu, loş ışıklarda daha fazla göze çarpmak için kullanmayı düşünüyorum.
Kısacası, akneli, geniş gözenekli, siyah noktalı ve başka sorunlar barındıran bir cildiniz varsa bu ürünü mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum.

İçerik: www.modagrafya.com
Bir boomads advertorial içeriğidir.

2 yorum:

  1. canim cekilis sonuclari ne zaman aciklanacak?

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben ters1köşe Bloğu sahibesi Selin http://balansvemanevraa.blogspot.com.tr/ bana ait renkli şeylere yer verdigim bloğuma Bir süredir yazıyorum. Blogunuzu da çok beğendim. bloğuma da beklerim :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...