3 Haziran 2014 Salı

THE BODY SHOP BORN LIPPY LIP BALM - STRAWBERRY...


The Body Shop lipbalmlarına olan ilgi beni oldukça meraklandırıyordu. Fakat bir türlü deneme 
fırsatı bulamamıştım.Marstan düşen kadın blogunun sahibi Ceren'im sayesinde bu fırsat elime geçti.
Üsttelik çilek aşığı olduğumu bilmesi  beni ayrıca mutlu etti.


Ambalajı göz alıcı ve gramaj olarak oldukça büyük.Kapağını açar açmaz mis gibi
çilek kokusu her yeri sarıyor.Öyle kimyasal bir  koku değil.

Hafif ışıltı ve pembelik veren  bir  renge sahip.Işıltılar dudakta belli olmuyor.Nemlendirme
özelliği gerçekten muhteşem. Lush dudak peelingini uyguladıktan sonra tam bir kurtarıcı.


Tek olumsuz özelliği bence kavanozda olması.Hijyen bakımından eksik olduğunu düşünüyorum.
Çok sevmeme rağmen yanımda taşıyabileceğim lipbalm değil.
Ama olumlu özellikleri çok olduğu için  kavanozda oluşu gözardı edilebilir.

The Body Shop mağazalarında 12 TL'ye satılmaktadır.




4 yorum:

  1. Bunun mor renklisi vardı bende çok kötü okuyordu hiç kullanamamıştım.. Bu çilekli olan güzel kokuyordu ama . :)

    YanıtlaSil
  2. bende seviyorum canım bunu ama dediğin gibi hijyenik değil

    YanıtlaSil
  3. Bunların görünüşleri bile çok tatlı geliyor bana :)
    Ama dediğin gibi hijyen açısından çok kötü..

    YanıtlaSil
  4. Malesef Lush Trabzon'da yok bu yüzden çok istediğim halde dudak peeling ne ulaşamıyorum bildiğiniz başka bir marka var mı ?

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...