30 Aralık 2013 Pazartesi

REAL TECHNIQUES SPONGE / SÜNGER...


Son zamanlar da herkesin sıklıkla alışveriş yaptığı yurt dışı sitesi Feelunique.com 'dan bende ikinci kez alışveriş yaptım.
Sitenin en büyük özelliği dünyanın her yerine ücretsiz gönderim yapması. Kargo ücretleri de almış başını giderken bu site ilaç gibi geliyor.
İki siparişim de aldığım günden 2 hafta sonra  elime ulaştı. Ama hepimiz biliyoruz ki elimize ulaşıp ulaşmayacağı belli değil. İsterseniz yurt dışı alışverişi  ve siteler hakkında ayrı bir yazı da hazırlayabilirim sizlere :) Bu konu hakkında yorum bırakmanız yeterli.

Real Techniques fırçalarının başarılı olduğunu hepimiz biliyoruz.Fırçalarla aklımızı başımızdan alırken bir de üstüne Beauty Blender benzeri sünger çıkarmaları meraklanmamıza neden olmadı değil. 



Şekilleri benzemese de yapısının benzediğini birçok bloggerdan okudum.Maalesef  Beauty Blender kullanmadığım için net bir şey söyleyemiyorum.



ReaL Techniques süngerin 3 ana noktası bulunmakta ve hepsinin işlevi farklı.





 Kullanım şeklini yazmaktan daha çok fotoğraflarla desteklemek istiyorum.Alttaki resimde olduğu gibi bir kaba su dolduruyorum.




İçine süngeri atıp iyice suyu çekmesini bekliyorum.Kuru yer kalmaması içinde arada parmaklarımda bastırıyorum.


İyice suyu emdikten sonra formunu bozmadan  fazla suyunu sıkıyorum.Hatta iyice sıkıp sadece nemli kalmasına dikkat ediyorum.


En son olarak da havlu peçete yardımıyla kalan su miktarını azaltıyorum.



Tombik mi tombik bir süngere dönüşüyor. :)


Yüzüme uygulama şekli ise fondöteni parmağımla yanağıma yayıp kesik uçlu kısımla pıt pıt yaparak iyice ürünü yüzüme uyguluyorum.



Göz altıma kapatıcı sürdükten sonra da sivri kısmıyla bastırmadan pıt pıt yapıyorum.


Son olarak da orta bölümü ile iyice ürünleri cildime yediriyorum. ( Fotoğraf bilinmeyen neden yüzünden silinmiş.)

Kısacası; Pratik , fazla ürün yemeyen ve doğal görünüme yakın sonuç verdiği için benden tam puan aldı.

Temizlemesine gelirsek bebe şampuanı ile yapmayı düşünüyorum.Ama lekeler kalırsa hala beyaz sabun ile deneyeceğim.Sonuçlarını sizlerle paylaşacağım.


Sevgiler...

6 yorum:

  1. Ben bu süngeri gerçekten çok merak ediyorum :)) Ama Türklerin sattığı utanmasa 100e dayanacak, yurtdışından da cesaretim yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında abartılacak bir şeyi yok canım ben öyle satanlardan almıyorum asla inanılmaz fiyata satıyorlar :// Pratik oluşu artı özelliği resmen :)

      Sil
  2. Bende yurtdışından almak istiyorum da yabancı dilim yok ondan elim kolum bağlı :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google çeviriden yapabilirsin canım kolay aslında :)

      Sil
  3. Ya boyle gordukce ben de heves ediyorum siparis etmeye sonra ya ulasmazsa diye korkuyorum :(

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...