28 Ağustos 2013 Çarşamba

MARSTAN DUSEN KADIN'DAN GELEN CİCİLERİM :)

Merhabalar

Gecikmiş bir yazı  olduğu için öncelikle Ceren'den  özür diliyorum.

Hepinizin bildiği  gibi  blog aleminin en güzel yanı kurulan dostluklardı.Bunlardan biri de Marstan Düşen Kadın  blogunun sahibi tatlı mı tatlı  Ceren'im. Gönlü bol arkadaşım bana cici cici hediyeler  hazırlamış.Hepsinde de beni ne kadar çok  tanıdığını gösterdi :) Kendisine tekrar teşekkür ediyorum.



Ayrıca hepinizin Ceren' i takip  etmenizi şiddetle tavsiye ediyorum.Paylaşımları ve çekilişleriyle gönlünüzü fethedeceğine eminim.Linkini aşağıya bırakıyorum kızlar.





Sevgiler.....

8 yorum:

  1. Ne güzel hediyeler bunlar. Güle güle kullan hepsini de =))

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan cicilerini

    Darphin ve Clinique çekilişi yapıyorum, katılmak istersen beklerim ;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2013/08/clinique-ve-darphin-cekilisi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Bakıyorum hemen .d

      Sil
  3. güle güle kullan canım
    sevgiler
    kozmetiktutkunu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. ne kadar güzel hepsi güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...