1 Mayıs 2013 Çarşamba

PASTEL BAHAR ŞENLİĞİ... :))

Merhabalar

Pastel'in bahar için çıkardığı yenilikler bitmek bilmiyor.Sizlere basın bültenini yayınlamıştım ve hafta başında da harika bir paketle karşılaştım :)))


Sağdan Sola ; 145 - Mint yeşili , 144 - Bebek Pembesi, 143 - Tatlı Limon Sarısı, 142 - Bebek Lilası diyorum :)) , 141 - Somon , 140 - Açık Yeşil 

Şunların güzelliiklerine bakar mısınız :) Resmen onlara sarılıp uyuyasım geliyor :)) 

Denemek için inanın çok zorlandım.Hepsi mi birbirinden güzel renk olur.Neyse ki kararı verdikten sonra bir de oje kombini yaptım.

İçlerinden kullandığım renkler ise ; 140 ve 143 

Bakalım sizler beğenecek misiniz?











Tırnaklarım da 2 kat uygulamalıdır. Ama tek katta yeterli olabilir. Ayrıca Pastel ojelerinde zararlı maddelerin olmadığını söylememe gerek yok.Çünkü hepinizin ojelerini ne kadar çok sevdiğini biliyorum :)) 

Bir sonra ki ojemiz ne olsun kızlar? Sizlerin karar vermesini istiyorum. Ayrıca kombinim hakkında ne düşünmektesinn??? 


Sevgiler...

5 yorum:

  1. tam yazlık renkler seçmişsin hayatım :) benim en sevdiğim renk 141 oldu bu nedenle bir sonraki ojede kullanmanı isterim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazlık oldu gerçekten kuzu :) Tamamdır o zaman bir sonrakii geliyor :D :D

      Sil
  2. Bonibon renkleri :) Çok güzel seri çıkarmışlar yine :))
    Güzel günlerde kullan canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demi canımm benimm :) Teşekkür ederimm ♥♥

      Sil
  3. çok beğendim süper renklerr

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...