24 Mayıs 2013 Cuma

AVENE EMULSİON 50+ GÜNEŞ KREMİ.... :)

Merhabalar

Eskiden güneş kremi kullanmaya üşenen biriydim. Malesef de o dönemler de oluşan bir sürü güneş lekelerim var.İyice gözüme çarpmaya başladıkların da ise güneş kremi kullanmanın ne kadar önemli olduğunu fark ettim.Artık yaz kış güneş kremi kullanmaya dikkat ediyorum.Kışın ne alaka diye düşünenlerde olabilir. Güneşin kışında cildimize etkisi büyüktür arkadaşlar.Üzerine birde soğuk hava, yağmur ve kar eklenince cildimizi daha özenle korumamız gerekiyor.

Neyse ki markaların çoğu isteklerimize yönelik çeşit çeşit güneş kremleri sunuyor.Eee sunuyorlar ama fiyatları nasıl indirimli siteler veya eczaneler nerelerde diye aklımız da sorular oluşuyor.Amaa ben bu sorulara yanıt verecek bir site keşfettiğimi sizlere paylaşmıştım.

Turuncukasa.com 'dan söz ettiğim yazıya ulaşmak için TIK TIK...


İsteklerime tamamen cevap veren ve uygun fiyatlı Avene Emulsion 50+ güneş kremi bugün konuğumuz.İlk olarak Avene emulsion kimler kullanabilir ve etkileri nelerdir onlara bakalım.

Normal-Karma'dan Yağlı Ciltler için Çok Yüksek Faktörlü Güneşten Koruma Kremi


-Avene Dermatoloji Laboratuarları UVA ve UVB ışınlarına karşı güneşin zararlı etkilerinden korumak için yüksek seviyeli etkin korumayı sunar.


-Yeni jenerasyon MPI-SORB güneş filtresi cildinizi sadece kısa UVA ve UVB ışınlarından değil cildin alt katmanlarına kadar etkili olduğu için zararlı etkileri çok iyi bilinen ,uzun UVA ışınlarından da korur.



Ürünün özelliklerinin yanında en çok sevdiğim yanı ise pompalı oluşudur.Hijyen yönünden aklımda soru işaretlerini kalmasını da böylece engellemiş oluyor.Pompası da öyle dandiklerden değil.Ne kadar ürünün geleceğini ayarlayabiliyorsunuz.




Beyaz yapılı olması sizi korkutmasın.İlk sürdüğüm de beyazlık olsa da cildime işledikten sonra o beyazlıktan eser kalmıyor.Ayrıca makyaja da cildinizi hazırlıyor.Bazı güneş kremlerinin üzerine ten makyajı yapıldığına pul pul olma sorunuyla karşılaşıyorum.Fakat Avene Emulsion böyle bir durumla karşılaşmadım. 




Tam dağıtmadığım da yüzümde bu şekilde beyazlıklar oluşuyor.Fakat dediğim gibi güneş kremlerini iyice dağıtmamız gerekiyor.





Dağıtılmış ve cildime işlemiş hali ise bu şekildedir.


Kısacası bu ürün benim isteklerimi tamamen karşılıyor.Cildimi makyaja hazırlaması da üzerine bal kaymak oluyor :) Şiddetle tavsiye edebileceğim bir üründür.

Ayrıca diğer dermoeczane sitelerinde araştırma yaptım.Ve sizlere en uygun fiyatlı siteyi sunmak istedim.Çünkü sizlerinde bu ürünleri alıp kullanmanızı ve deneyimlerinizi duymak beni mutlu ediyor.

Ürüne ulaşmak için;

Avene Emulsion 50+ Güneş Kremi

Diğer siteler de 48-50 tl gibi fiyatı varken turuncukasa.com'da 43 tl ;)



turuncukasa.com sitesinde ki diğer ürünlere de bakmayı ihmal etmeyin canlarım.Tekrar söylüyorum inanılmaz uygun fiyatlı bir site.Ay sonuna doğru da benim neler aldığımı göreceksiniz.Takipte kalın :)) 


Sevgiler...

8 yorum:

  1. Avenenin birçok ürününü kullandım. Güzel bir marka. Ayrıca doktorum mineral barındırdığı için güneş kremlerinin iyi olduğunu söyledi;)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan bebeğimmm

    YanıtlaSil
  3. evet çok güzel bir ürün yıllardır kullanıyorum ancak uzmanlar 50 faktörlerin içinde çok fazla kimyasal olduğunu 30 faktörün yeterli olduğunu söylüyorlar.bende 3al 2 öde indiriminden almıştım 30 faktörü seneye artık :)

    YanıtlaSil
  4. bende bu sene güneş kremi tercihimi bu markadan yana yapmak isterken bu yazı çok yararlı oldu benim için teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir site paylaşımı da olmuş, teşekkürler:))
    güneş kremi gerçekten çok önemli kollarımda minik kırmızı noktalar oluşuyor güneş kremi kullanmazsam ve bu iyiye alamet değil:(

    YanıtlaSil
  6. AVENE IYI BIR MARKA AMA BRIZ PAHALI
    IZMIR BLOG BULUSMASINA BENDE KATILMAK ISTERIM SEVGILER:d

    YanıtlaSil
  7. Ürün ve fiyattan memnun kaldığınıza çok sevindik.
    Hepinize sağlıklı ve iyi günler dileriz

    YanıtlaSil
  8. beyazlık zor gidiyor sanki bu üründe, marka kalite ama

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...