15 Nisan 2013 Pazartesi

NATURE OF BEAUTY (NOB) İLE KOZMETİK AYNASI İŞBİRLİĞİNDE 8 MART 8 KADIN KAMPANYAMIZIN ŞANSLILARI :)

Merhabalar

Blogumda bir çekiliş daha sonlandı.:) Kazanan arkadaşlarını tebrik ediyorum.Ve mail kutularını kontrol etmeyi unutmayınn :) 

Kazanamayanlar üzülmesin Haziran da 1.yılım doluyor ve bomba gibi geliyorum veya geliyoruz :)) Meraklanın azıcık :P 

Veee kazanan arkadaşlar ;



1.ŞANSLI ARKADAŞIMIZ ; GONCA GP

TEBRİKLER :)



2. ŞANSLI ARKADAŞIMIZ ; ÖZLEM

TEBRİKLER :)


3.ŞANSLI ARKADAŞIMIZ ; MERAL ÜNAL

TEBRİKLER :)





4.ŞANSLI ARKADAŞIMIZ ; RESİDE YILDIRIM

TEBRİKLER :) 




5.ŞANSLI ARKADAŞIMIZ ; NİLGÜN ATAŞ

TEBRİKLER :)




6.ŞANSLI ARKADAŞIMIZ ; BURÇİN ÇETİN

TEBRİKLER :)



7.ŞANSLI ARKADAŞIMIZ ; ÜMMÜHAN ÇELİKEL 


TEBRİKLER :)






8.ŞANSLI ARKADAŞIMIZ ; BİLGEE

TEBRİKLER :)


Adreslerinizi bekliyorum arkadaşlar :) Tekrar tebrikler hepinize.Kazanamayanlar da üzülmesin lütfen.


Sevgiler...

14 yorum:

  1. teşekkür ederim çok sevindim.

    YanıtlaSil
  2. kazananları tebrik ediyorum ve çok şanssızım bunuda görmüş oldum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa deme öyle canım bomba gibi gelicezz :) Umarımm onda şanslı olursun :*

      Sil
  3. ilgin için çok teşekkür ederim, çok sevindim. İletişim bilgilerimi mail olarak ilettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek :) Güzel günlerde kullanman dileğiyle

      Sil
  4. bilgilerimi gönderdim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Çok sıkıntılı bir anda öğrendim kazandığımı ilaç gibi geldi :)
    Teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana o zaman canımm :) Güle güle kullann :)

      Sil
  6. teşekkür ederimmm umarım geç kalmamışımdır... gönderdim bilgilerimi..

    YanıtlaSil
  7. İlk ke bir çekiliş kazandım çok sevindim:))çok teşekkürler iletişim bilgilerimi mail olarak gönderdim

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...