20 Nisan 2013 Cumartesi

KONUK YAZAR / KOZMETİK HİKAYELERİ - BENEFİT ERASE PASTE KAPATICI... :))

Merhabalar 

Bugün sizlere güzeller güzeli arkadaşım Kozmetik Hikayeleri'nin yazısını paylaşıyorum.Kendisi beni kırmayıp konuk yazarım olmayı kabul etti.Kendisine çok ama çok teşekkür ederim.Ve yazısıyla sizleri baş başa bırakıyorum :)



Merhaba... 

Sevgili Kozmetik Aynası'na bana bloğunda yer verdiği için çok teşekkür ediyorum.



Size uzun zamandır kullandığım benefit erase paste den bahsetmek istiyorum.Öncelikle şunu söylemeliyim ben bu ürünü yüzümde bazen çıkan sivilcelerimi veya lekeleri kapatmak için kullanıyorum.Yani gözaltımakullanmıyorum. Genel anlamda gözaltlarıma krem haricinde hiçbir şey sürmemeye çalışıyorum çok  hassas bölge olduğu için oldukça dikkat ediyorum.(aileden gelen genetik hafif bir morluk olmasına rağmen) Bu konuda yorum yapabilmek adına gözaltlarına bikaç kez denedim.Morlukları kapatıyor fakat gözaltlarımızdaki çizgilere malesef ki doluyor :( 


Yüzdeki kusurları kapatmak konusunda fazlasıyla başarılı buldum.Gerçektende silgi gibi bişey :)) Kapatcağımız yerin üzerine uyguluyoruz hooop silinmiş:)) Hadi canım abartmayalım ;)  tabikide tamamen silinmiyor ama en azından göze batmayacak kadar kapatıyor diyelim..Yapısı yoğun ama öyle katı kıvamlı değil.Ben parmakla daldırmak yerine :) fırçayla uygulayıp parmağımla dağıtıyorum.Görüldüğü gibi kayısı tonlarında bir renge sahip.Ben bu ürünü set içerisinde aldığım için tek olarak fiyatını bilmiyorum.




Ürünün bendeki rengi medyum no:2..Bana koyu geldi set içinde olduğu için seçme şansım yoktu.Ama zaten küçük küçük bölgelere kullandığımız için renginin koyu gelmesi bir sorun yaratmadı.


İyi bir kapatıcı arıyorsanız bence bir şans verin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...