11 Mart 2013 Pazartesi

PARFÜMEVİ.COM.TR DENEYİMİ....

Merhabalar

Şu sıralar açık parfüm arayışındaydım.Orjinal parfüm almayı tercih etmiyorum..Bunun nedenleri ise geçmişte başıma gelen talihsizlikler ve pahalı oluşları.Kokularına bayıldığım ve deli gibi kullandığım parfümlerin açık versiyonunu almayı tercih ettim. Tam da o sıra da parfümevi.com 'dan denemem için 3 adet ürün gönderceklerini söylediler.Hemen siteye üye oldum ve parfümlerimi seçtim :)

Siparişimi verdikten sonra mail adresime ve telefonuma mesaj gelmesi beni çok şaşırtı.İlgilerine hayran kaldım diyebilirim.Bu tarz ilgili firma görmek nadirdir.




Siparişim 1 gün sonra elimde olması ve kargoya verilirken mesaj atmaları da firmanın artı özelliklerinden biri.

Ambalajları ise düşündüğümün dışındaydı.Açık parfümler de bu kadar özenilmiş ambalaj rast gelmedim.



Şişelerinin renkleri de rengarenk.Ayrıca düşürme ihtimaliniz de kolayca kırılacak bir ürün değil :) 3 kez düşürdüğümü de dip not geçiyorum :P



Benim tercih ettiklerim ise;





212 Vamp dışında diğer parfümlerin orjinalini kullandım.Açıkcası kokularını yakın buldum.Kalıcılığını konusuna gelirken şöyle bir örnek vericem sizlere ;

Bildiğiniz üzere tombik bir kız olduğum için spora başladım.Spor salonuna gitmeden 212 Vamp adlı parfümü kullandım.Yarım saat yürüdükten sonra spor salonuna gittim ve 2 saat spor yaptım.Dönüşte aynı şekilde yürüyerek döndüm.Yaklaşık 3 saat parfüm üzerimdeydi.Akşam 9-10 gibi çamaşırlarımı makineye atarken mis gibi koktuklarını farkettim. Spor da giydim ve mis gibi koku mu? Yanlış duymadınız hiç abartmıyorum da.

Ben kalıcılığını orjinal parfümlere yakın mı yakın buldum.Yalnız şöyle bir durum var.Bol kepçeden sıkıyorum onun etkisinin de olma ihtimali var.

Ayrıca parfümleri denemeden almam diyorsanız testerlarınıda satın alabilirsiniz.Alışverişlerinizde de o hafta en çok satılan parfümlerin testerlarını paketinize ekleyi veriyorlar :))




Kısacası ben bu alışverişten memnun kaldım hanımlar.Üstelik 30 TL üzeri alışverişler de kargo bedava.Fiyatları da oldukça makul 30 TL'ye 3 parfüm alıp alışverişimi mis gibi yapıyoruz.Sanırım artık bu siteden yaptığım alışverişleri bol bol göreceksiniz.

Siteyi merak edenler ise;  PARFÜMEVİ.COM (Şimdiden iyi alışverişler dilerim)

Ürünler hakkındaki düşüncelerim tamamen tarafsızdır.Parfüm evine tekrar teşekkür ederim.


Sevgiler....

3 yorum:

  1. Ben de kullanmistm acik istiyorsan alsancakta da batisezer var baya iyiler:) bi de orjinal parfumleri cok uygun fiyata satan bir yer biliyorum istersen onerebilirim:)

    YanıtlaSil
  2. Peki nasıl teklif ettiler sana göndermeyi?

    YanıtlaSil
  3. Meraba. Kokularını bilmedigimden bana ferahlatıcı-şekerimsi 3 tane koku önerirmisin rica etsem:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...