14 Mart 2013 Perşembe

LUSH BUBBLEGUM LIP SCRUB - DUDAK PEELİNGİ...

Merhabalar

Son zamanlar da havaların etkisiyle dudaklarımda inanılmaz çatlamalar oluşmaya başladı.Normalde sorunlu dudaklara sahip değilim.Fakat bu kış İzmir bir soğuk bir sıcak geçmesi ve üzerine benim lip balmsız gezmem berbat sonuçlar doğurdu.Aklımda da Lush ürünlerini denemek varken bu peelingi görünce dayanamadım.Aşağıda göreceğiniz gibi 3 seçeneği bulunmaktaydı. 

- Sweet Lips; Sizin ve dudaklarınız kıymetini bilmeyenler için iki taraflı ödül (Çikolatalı)
- Bubblegum; Şekerli öpülesi dudaklar için muhteşem bir peeling (Jelibon tadında)
- Mint Julips; Naneli ferah çekici dudaklara sahip olmak (Naneli)

İsimleri ve açıklamaları ile aklınızı nasılda karıştırıyor.Sweet Lips ve Bubblegum arasında kaldıktan sonra Bubblegum tercih ettim.Ama aklım hala Sweet Lips'te oda ayrı bir mesele :P Fiyatları da bence makul.Zaten tutup da diy yaparım ben derseniz aşağı yukarı aynı duruma gelicek gibi.Ya da ben kolaya kaçtığım içi kendimi böyle avutuyorum :P







Ürün cam kavanozda bulunuyor.Öyle ağır camlardan değil yalnız.Ve kavanozun içerisinde 25 gram ürün mevcut.Başta az gibi görünse de oldukça bereketli bir ürün.



Lush markasının merak etmemin en büyük özelliği de içerisinde katkı malzemelerinin olmamasıdır.Tamamen doğal ürünlerden elde ediyorlar.Ve hayvanlar üzerinde test etmemeleri de artı bir özelliğidir. İçeriğini merak edenler için; 




Kapağını açar açmaz burnunuza çok güzel kokular geliyor.Sakın yemeğe kalkmayın hanımlar :)




Rengine ve kokusuna vurulmayan var mıdır acaba çok merak ediyorum.Sevimliliğin dışında etkisini de beğendim.Dediğim gibi çok problemli bir dudağa sahip değilim.Kışın çatlamalar ve kurumalar olduğu için sık sık kullandım.2 günde bir uygulama yaptım.Ölü derileri tamamen temizledi.Ve dudağım da güzel bir tat ve koku bıraktı. Açıkcası benden 10 üzerinden 9 aldı.1 puanı kırmamım nedeni ise çok sorunlu dudakları nasıl yapar bilmediğim için.


Yaklaşık 1-1 buçuk aydır kullanıyorum.İnanılmaz bereketli bir bir ürün.İçerisinde %90'nı hala mevcut :)



Lush ile hala tanışmadıysanız hanımlar çok şey kaybediyorsunuz inanın.En yakın mağazasına gidip denemenizi tavsiye ederim.Ama cüzdanınız dolu gidin derim çünkü alamadığınız için çok pişman oluyorsunuz :) 


Sevgiler...

2 yorum:

  1. En çok merak ettiğim lush ürünlerinden biride bu canım inan sadece tadı ve görüntüsü için istiyorum :))) en kısa zamanda denemek istiyorum,iyi günlerde kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. çok merak ettim ben de bu ürünü ilk fırsatta denemek istiyorum açıkcası:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...