20 Mart 2013 Çarşamba

KONUK YAZAR: GONCANIN GÜNCESİ ŞİRİN DOMUZCUKLAR :))


Merhabalar 

Bugün sizlere güzeller güzeli arkadaşım Goncanın Güncesi'nin yazısını paylaşıyorum.Kendisi beni kırmayıp konuk yazarım olmayı kabul etti.Kendisine çok ama çok teşekkür ederim.Ve sizleri cici oje deseniyle baş başa bırakıyorum :))



Kızgın kuşların ezeli düşmanları domuzcukları yapmadan olmaz dimi?
Hadi başlayalım..




YAPILIŞI;
1.Adım: Tüm tırnaklara rakı beyazı oje tek kat uygulanır.
2.Adım: Orta parmak tırnağına yeşil ojeyle, yuvarlak bir şekil çizilir.
3.Adım: Daha sonra ince uçlu noktalama kalemiyle kulaklar çizilir ve açık yeşil bir ojeyle vücudun üzerine burun yapılır.
4.Adım:Gözler için burunun iki yanına büyük siyah noktalar konulur.Kulakların içine de siyah noktalar konulur.İnce uçlu fırça kullanılarak siyah ojeyle kaşlar çizilir ve burun çerçevelenir.
5.Adım: Gözlerin içine önce beyaz,sonra siyah noktalar konulur.
6.Adım: Diğer tırnakların uçlarına yeşil oje uygulanır.Üst tarafına ince uçlu fırça ile beyaz çizgi çekilir.
Top coat uygulamayı unutmayın.
Hepsi bu!


1.Fırça: Çerçeveler ve kaşlar için.
2.Fırça: Beyaz çizgiler için.
3.Noktalama kalemleri: Gözler,kulak ve burun noktalar için.







Oje desenlerini merak ediyorsanız ya da daha fazlasını merak ederseniz bloguna uğramanızı şiddetle tavsiye ederim :) Takibe alın ve siz kazanın ;)

Tekrar teşekkürler Goncanın Güncesi 



Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...