20 Şubat 2013 Çarşamba

MAYBELLİNE MİNERAL BRONZER....

Merhabalar

Türkiye'de bulunmayan Maybelline Mineral serisinden bronzerı deneme imkanım oldu.Şu sıralar bronzerlara sarmış durumdayım.
Beyaz tenliler bilir ki bronzer seçmek çok zordur.Seçtiğimiz renk bazen cildimizde çamur gibi durur.Doğallığa yakın bronzer bulmak imkansız gibiydi. Taaa ki Maybelline Mineral serisindeki bronzerı deneye kadar.



 Kutunun içerisinde bronzer+ fırça çıkıyor.


Fırçası oldukça başarılı.Minik kabuki fırçanın kılları yumuşak ve dağıtmak olabildiğince kolay.Yıkadığımda da hiç dökülme problem olmadı.



Pigmentasyonu harika ve bereketli bir ürün.Parmağımın ucuyla aldığım miktarı aşağıda uyguladım.


 İçerisinde bulunan minik ışıltısı sayesinde doğal ve sağlıklı bir cilt görünüşü vermesi de beni benden aldı.:)


Birde pudrasını almıştım.Malesef elimde bir sürü pudra olduğundan buna sıra gelmeyeceği için satmayı düşünüyorum.



Hiç kullanılmamıştır.Gene kutusunda pudra+ fırça bulunmakta ve Naturel renktir.

Fiyatı : 35 TL

İlgilenen olursa bana ulaşmak için; kozmetikaynasi@hotmail.com 


Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...