11 Şubat 2013 Pazartesi

ÇANTANI GÖSTER ETKİNLİK - ÇEKİLİŞ DUYURUSU

Merhabalar

Yeni mi yeni bir blogger arkadaşımız çok hoş bir etkinlik ve çekiliş yapıyor hanımlar.Hem destek olalım hem keyif alalım.Kendisini yeni tanıdım ve iyiki de tanımışım :) Şimdi etkinlik hakkında bilgileri sizlerle paylaşıyorum.


Herkese Merhaba;

Bilenleriniz vardır belki,uzun zamandır bir çekiliş yapmak istiyordum.Yalnız biraz eğlenceli,birde çok fazla şartı şurtu olmasın istedim.

Biraz size bu çekiliş yada etkinlikten bahsetmek istiyorum.Bilenleriniz katılanlarınız mutlaka olmuştur,ben daha önce bir blogta bu etkinliğe benzer bir etkinlik duymuş hatta katılmıştım.Hediyenin ne olduğu hiç önemli değildi benim için zaten hediye belli değildi çekiliş bittikten sonra belirlenen talihliye blog sahibi bir hediye belirleyip hediyesini yollayacaktı.Çok eğlenceli ve bol resimli olması benim ilgimi çekmişti ki bazı blog arkadaşlarımı oradaki etkinlikten buldum ve takip etmeye başladım.Bu yüzden bende bu etkinliğin bir benzerini yapmak istedim.

Öncelikle başlıkta da görüldüğü gibi etkinliğimizin/çekilişimizin adı "Çantanı Göster" :) 

♥Benim büyük şartlarım yok,sadece bana resim yollayacak arkadaşlarımın blogumun takipçisi olması ve bloglarında bunu duyurup bana yorum olarak linkini atmasını rica ediyorum.

1♥ Öncelikle en beğendiğiniz 1 yada 1 den fazla çantanızın resmini çekiyorsunuz.(nerede olduğu hiç önemli değil omuzda,yerde,duvarda,dolapta size kalmış ;) )
2♥ Daha sonra bana yani sevonugozunden@gmail.com a mail ile yolluyorsunuz.
3♥ Gönderilen her resmi blogumda yayınlıyorum ve isteğe bağlı olarak resminizin altında blogunuzdan da bahsediyorum(mail de belirtebilirsiniz)
4♥ Böylelikle hem bloglar birbirini tanımış ve öğrenmiş oluyor,hemde herkes kimin çantası nasılmış görmüş oluyor :)
5♥ Bugün ayın 8 i önümüzdeki ayın 8 inde yani Dünya Kadınlar Günün de random.org ile katılanlar arasından 1 talihli seçiyorum.Eğer katılım çok fazla olursa 2 talihli seçeceğim.(Videolu olarak çekilişi yapacağım)
Sonrada kendisine yada kendilerine İngiltere den hediyesini yolluyorum :)

♥Hediyelerin ne olduğunu merak ediyorsanız buraya tık tık.

Bu çekilişi yada etkinliği yapmamın nedeni blogumun çok kısa zamanda çok güzel takipçileri oldu umarım dahada olacaktır.Beni takip eden ve edecek olan bütün arkadaşlarıma istedim ki Dünya Kadınlar Gününde nacizane güzel bir hediye vereyim.

Şimdiden bol resimli bol eğlenceli bir etkinlik olacağını umarak katılan herkese önce çok teşekkür ediyor sonra da bol bol şans diliyorum ♥

NOT: Kargo bedeli tabi ki bana ait olacak.


Bloguna ulaşmak için TIK TIK...


Duydunuz hanımlar  Hadiii etkinliğee :)))



Sevgiler...


1 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...