29 Ocak 2013 Salı

BUGÜN NE SÜRDÜM.- WET N WILD...

Merhabalar

Youtube da video yapan Lily Elen 'ın çekilişine katılmıştım.Ve kazanan şanslı 3 kişiden biri ben oldum.Lily'i tanımanızı çok ama çok isterim.Gerçekten kalbimin güzelliği yüzüne vurmuş sözünün kanıtıdır. :)

Canım arkadaşımın bana gönderdiği hediyeleri sizlere tek tek tanıtcam hanımlar :) Ama şunu söyleyim Went n Wild ürünleri geliyor.


İlk olarak Went N Wild ojesiyle başlamak istedim.Yapısı opak tek katta ojenin rengi belli oluyor.Tırnakta ojenin yoğun duruşunu sevdiğim için 2 kat uygulama yaptım. Fırçası normal oje fırçalarından canlarım.5 dakika da kuruyor.





Rengi tam benim sevdiğim tarzda :) Siyahın içerisine yoğun mor simlerden oluşan bir renk.Duruşunu da beğendim.Sizler nasıl buldunuz?


Tekrar tekrar teşekkür ederim Lily'cim.Hediyeler bahane dostluğun şahane. :) Seni tanıdığım için kendimi çok ama şanslı hissediyorum.Umarım sizler de kısa zaman da tanırsınız.

Kanalına ulaşmak için tık tık...



Sevgiler...

4 yorum:

  1. çok güzel bir ojeymiş güle güle kullanasın :)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım rengine, kış için moru kahve tonlarından daha çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ayy cidden cok guzelmis yaa kendime de almaliyim aynisindan :))cook ama cook mutlu oldum...guzel guzel gunlerde sur surustur canim :)far paleti ve ruju da cek koy ama hehhee :P

    YanıtlaSil
  4. Gonca; Teşekkür ederim canımm :)

    Sevda; Bende mor hastası oldum son zamanlardaa :D Teşekkür ederim

    Lily ; Hehehe al tabi canım ojesiz olmaz:P Çok çok teşekkür ederim.Eklicem eklicemm güzel bir makyaj yapayım geliyor yazısııı :D

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...