16 Ocak 2013 Çarşamba

THE BALM - BALM JOVİ PALET....

Merhaba hanımlar

Gratis'in %50 indirimden alamadığım Balm Jovi'ye sonunda kavuştum.Ben %30 indirimden aldım.Ama tuhaf bir indirim oldu :) Normalde 42-45 tl arası olması gerekirken bana 35tl ye geldi.Yani yarı fiyatından   azıcık farkla sahip oldum.

The Balma yakışır bir ambalaj olmuş. Dışı gibi içi de cici mi cici :) Ayyy heşe o aynası ne kadar tatlı demi canlarımm.




Palette 12 tane far , 1 allık , 1 aydınlatıcı ve 2 ruj bulunmakta. Rujların kapak kısmı ayrı ve böylece tozlu ürünlerle karışmamış oluyor.Bu özelliği benim çok hoşuma gitti :) 

Farların pigmentasyonları mükemmel.The balm'ın farlarını bilmeyen yoktur zaten.Kalıcılık yönünden bakarsak gayet iyi.Benim makyajın en fazla 2-3 saat yüzümde kaldığı için bana yeterli geldi.Palette hem gündüz hem de gece makyajına uygun renkler bulunmakta.Ve en güzeli de her ten rengine uygun renkler. :) 






 Palette bir tane Mary Lou (aydınlatıcı) ve birde Fratboy allık bulunmakta.Allık seçimi de ideal olmuş. Şeftali tonlarında mat bir yapıya sahip.Ama ışıltılı bir allık isteyenler içinde Mary Lou eklemişler.Herkesi düşünmüş The Balm :)




Son olarak da biri açık diğeri ise kırmızı (mavi alt tonlu) mat ruj bulunmakta.Kırmızı pek bana uygun değil.Ama Milly tam benlik severek kullanacağım bir renk .






Vee Balm Joviyle yaptığım makyajım.Malesef fotoğraflar güzel çıkmadı..s.s





Balm Joviye sahip olmanızı tavsiye ederim.Alanlar da güle güle kullansınlar :)

Not: Umarım makyajımı beğenmiştirsiniz.




Sevgiler....

11 yorum:

  1. oy oy :) bi ben sahip olamadım sanırım buna :) çok güzel gözüküyor kuzum :) ayrıca makyajında çok güzel olmus tam benlik :))güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  2. kuzuum çok yakışmış makyajın ellerine sağlıkk:)

    YanıtlaSil
  3. Ayy bebeğimm inşallah sendee bir an önce kavuşursun :) Demi tam senlik olmuş kuzucumm teşekkür ederimm

    YanıtlaSil
  4. Ayy tatlımm benim çok teşekkür ederimm beğenmene sevindimm :)

    YanıtlaSil
  5. Hehehe teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş canim benim ellerine saglikkkk :)))) devamini bekliyorum heyecanla :)

    YanıtlaSil
  7. Cnm çok güzel olmuş makyajın çok beğendim ya bunu almayayım bundan da eksik kalayım diyordum ama dayanamayacağım sanırım:) güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  8. Bu paleti internette görüp delirmiştim resmen. İlk görüşte aşık oldum ^.^ Malesef Bursa'da Gratis şubesi olmadığı için bulamadım! ama anneme tarif ede ede Mersin'den aldırdım sonunda. Görür görmez tam senlik olduğunu anladım zaten dedi annem :)) 2 ay sonra eve döndüğümde kavuşacağım paletime. O günü bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  9. makyajın hareika olmuş bu paletten bende de yok ne yazıkki ama ilk indirimde alıcam inşallah:( blogun ve yazıların da çok başarılı bende bloguma beklerim :http://karamellikahvem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullan harika bir palet:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...