18 Aralık 2012 Salı

MİMLENDİM....

Merhabalar

Özel sorularla mimlendim bu sefer :) Sevgili Makyaj Fırçam mimlemiş benii çok çok teşekkür ediyorum. Fazla konuşmadan sorularaa geçelimmm.

- Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır? 

Tamamen duygularımla hareket eden biriyim.Mantığımın olmaz dediği şeylere bile ısrarla inanmak istiyorum. Tabi ki ne oluyor sonunda mantığım kazanıyor ve üzülen ben oluyorum.Aşırı derece de duygusal olduğum için de çıkarcı insanlar tarafından çok kullanılıyorum.Ve öyle bir safım ki kim ne derse bana inanıyorum ve sonunda çok üzülüyorum. 
Siz siz olun hanımlar mantığınız ne derse onu yapın eğer dinlemezseniz mantığınızı üzülen siz olursunuz. (Tecrübeyle sabittir. )

- İnsanlar niye mutlu değiller? Niye gözlerinin önündeki mutluluğu görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?

Gösteriş meraklısı insanlar yüzünden nefsine yenik düşüyor tüm insanlar.Ve elindekilerle yetinmek yerine ulaşamadıkları ne varsa istiyorlar. Malesef bende bazen yenik düşüyorum bu tip insanlara.Nefsine hakim olan ve elindekinin değerleri anlayan her insan mutlu olur elbette.Ve unutmayın ki siz insanlara nasıl yaklaşırsanız aynı tepkiyi alırsınız.

- Haklı olduğun konuda kendini savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?


Haklı olduğum konularda kimse beni susturamaz.Öyle bir hal alıyorum ki o an ben bile tanıyamıyorum kendimi :) Resmen çirkin yüzüm çıkıyor ortayaa :)) Ama bazende karşındaki odun olursa ve laftan anlamıyorsa susmak en güzeli.

-Tok gözlü müsün yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin?


Bunu ben bile bilmiyorum desem :) Her şey benim olsun onuda alayım bunu da alayım diyorum sonrasında iş almaya gelince duruyorum.Bu konuda dengesizim :D Ama çoğunluklaa herşeyim olsun istiyorumm  :D 
Evrene mesaj : Piyongo bana vursunnn :D 


Benim cevaplarım bu şekildeydi bayanlar. Umarım benden soğumamıştırsınız :P

Mimlediğim Arkadaşlarım;

-PEK BİLMİŞİN DÜNYASI
-AUDREYİN ŞEKERLERİ
-AYNA KARŞISINDA
-NİLSULİ'NİN DÜNYASI
-JUNKHEADİNPURPLELAND



Tekrar tekrar teşekkürler Makyaj Fırçam :))


Sevgiler....















3 yorum:

  1. ellerine sağlık bebeğim piyango bize çıksa planlarımızıda yazsaydın keşke hihih seni seviorum!

    YanıtlaSil
  2. bu sefer daha özlü bir mim olmuş en kısa zamanda yapacağım canım..

    YanıtlaSil
  3. Sağol canımcım,yapacağım yarın mutlaka ;)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...