16 Ocak 2013 Çarşamba

MAKE UP FOREVER AQUA LİNER....

Merhabalar

Sephora facebook sayfasında her cuma yarışmalar yapılmaktaydı.Bende denk geldim ve şansımı deneyim dedim.O kadar şanslımışım ki bir kez oynamamda kazandım :) 

Kazandığım ürün ise Make up forever'dan eyeliner.Rengini ben seçmedim ama kim seçtiyse düşünceli biriymiş.Orginal boyda ve 12 numara ve rengi acı kahve.


Ucu tam benim sevdiğim tarzda.Pigmentasyonu da gayet iyi. Bir kez sürdüğümde o yoğun kahve rengini veriyor.







İlk kez denediğim bu ürünü sevdim.Hatta aklım 15 numarasında kaldı.O da ışıltılı bir füme rengi.Bakmanızı tavsiye ederim hanımlar.


Sevgiler....



4 yorum:

  1. Bende de siyahi var bunun ve inanilmaz memnunum. Bir suruyorum gun boyu orda, yerinden kipirdamiyor. Gercekten cok sansliymissin canim gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten mükemmel bir ürün bende alıcam diğerlerini :) Teşekkür ederim sende güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. Cnm çok şanslısın böyle bir etkinlikten haberim yoktu:) bu ürünün övüldüğünü duymuştum zaten güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederm canım :)Gerçekten güzel bir ürünmüş devamını alıcam zamanla.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...