19 Aralık 2012 Çarşamba

BUGÜN NE SÜRDÜM - ESSENCE TWILIGHT 01 JACOB'S PROTECTION...

Merhabalar

Bugün tırnaklarımı Essence'nin Twilight Koleksiyonun ojesiyle süsledim. Bu koleksiyondan sadece ojelerini aldım.Aydınlatıcı pudrası ve allığı pek ilgimi çekmedi açıkcası zaten bulamadım da (Kendimi böyle avutuyorum :) )

Koleksiyonun 01 Jacob's Protection adlı ojesiyi uyguladım.Lacivert ve siyahın uyumu muhteşem.Fırçası ise  büyük fırçalardan.Fakat herkesin şikayet ettiği bir durumu var.Kurumasında problem yaşıyorlarmış. Bende öyle bir problem olmadı çünkü Mavala'nın oje kurutucusunu kullanıyorum.Sayesinde 1 dakika da tüm tırnaklarım kuruyor.







Sizler nasıl buldunuz ? Umarım beğenmiştirsiniz canlarım :) 


Sevgiler....

1 yorum:

  1. Dün bu ojeyi normal yollarla temizlemeye çalışırken bir şey fark ettim. Asetonlu pamukla biraz ovalayınca siyah alt tonu siliniyor ve geriye mavi ışıltılar kalıyor. Ben ojenin o halini daha bir sevdim sanırım. :D

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...