19 Kasım 2012 Pazartesi

İZMİRLİ BLOGGERLAR TOPLANDIII....

Merhaba kızlarr

Pazar günümüzü en iyi şekilde değerlendirmek adına bütün güzel bloggerlar toplantık.Keyif dolu sohbetler ve bilgilerle dolu dolu saatler geçirdik.Hepsini tanıdığıma memnun oldum.Laf aramızda kalsın amaa hepsi de birbirinden güzel.Kaplerinin güzellikleri yüzlerine vurmuş.Maşallah tüü tüü tüüü nazar değmesin diyelimm amaa :)) Bakalım mı bu güzel bayanlarla nasıl vakit geçirmişiz.



Masa numarasına da dikkat :)) 







Kahvelerimizde pek bi köpüksüzdüü :)) 


Çikolatalar da ayrı bir güzel duruyor hani :) 

Tabi tadına bakmadım ben malesef diyetteyim :(





Vee Nilüfer Yıldırım'la beraber Oriflame kataloglarına da bakmış incelemiş olduk :))





Eeee bu güzel hanımlar kimdi dersenizz?


-Güzellik Sanattır 
-Makyaj Fırçam
-Ece Gürbüz
-Cadının Kozmetik Kazanı


Hepsinin paylaşımları mükemmel ben okumaya doyamıyorum açıkcası.Sizler de bir uğrarsanız görüceksiniz :)



Not: Gelemeyenler üzülmesin en kısa zamanda tekrar yapıcaz.Aramızda yeni yeni kişileri görmek biz mutluluk vericektir.

Sevgiler...


2 yorum:

  1. 2. kez seni görmek güzeldi canım, diğer kızlarıda pek sevdim daha ne olsun bidahi buluşmamızda görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kuzucum çok güzel vakit geçirdikk :D

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...