8 Kasım 2012 Perşembe

HEDİYEM GELDİ....

Merhaba bayanlarr

Şansız olan ben çekiliş kazandımmm.Hala şaşkınım hala şoktayım. :) Ama çok sevindimmm iyi kii bana çıkmış.Yeni bir saat almak istiyordum ve kararsızdım baya.Bu da iyi geldi ve çok ta beğendimmmmm :)) Hemen sizinlee paylaşıyorum.

Söylemeden geçmişim bir de hediyenin yanında hediye yollamışlar.Jelibon gibi şeker timsahlı bir anahtarlık ve Lacoste nin meşhur t-shirtleriyle süslü bir bileklik :) Tekrar teşekkür ederim.

Bu güzel fırsatı bana sunan ise ; http://www.missipisi.com/

Kendisine tekrar tekrar teşekkür ediyorum :)







Bazıları için önemliyse garanti belgesi de içindeydi.Bunu da ayrıca belirtmek istedim.






Sizce nasıl durmuş kızlar :) 



Seygiyle Kalın...

12 yorum:

  1. güle güle kullan çok güzel bir hediye

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler, şanslıymışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :)) Arada geliyorr şans .d

      Sil
  3. ben de çok şanssızımdır darısı başıma diyorum :))
    çok yakışmış maşallah (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn canımm aminnn :)) Beğendiğine sevindimm teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Çok hoş olmuş...Güle güle güzel günlerde kullan cnm...

    YanıtlaSil
  5. tebrik ederim cnm güzel günlerde kullanman dileğiyle,sevgilerrr :)

    YanıtlaSil
  6. aa ne kadar şanslısın :)
    iyi günlerde kullan

    sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şans güldü canım ya :)) Teşekkürlerr

      Sil
  7. Güle güle kullan canım :)) Daha nice bol bol çekilişler kazan, bi sürü bi sürü hediyeler al inşallah:))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...