12 Ekim 2012 Cuma

BUGÜN NE SÜRDÜM - GOLDEN LADY HOLOGRAM...

Merhaba kızlarr

Bugün bir bujiteriden alışveriş yaparken rastladım bu ojeye. Malesef bana yakın yerlerde hiç göremiyorum bulamıyorum.Bulmuşken renk seçeneklerine baktım malesef pek çeşit yoktu bende bu güzel ojeyi buldumm.Gerçekten rengi ile büyüledi beni. Zaten bu aralar mor ojelere kafayı takmış durumdayım :) Olmuşken bu da olsun istedimm.Umarım sizlerde bulabilirsiniz canlarım çünkü muhteşem bir renk.Bakalım nasılmışşş :D









Umarım beğenmişsinizdir.Işıltıları göz alıcı inşallah bulabilirsiniz tatlışlarımm.Hepinizi öptümm kocamann :))



Sevgiyle Kalın Hoşça Kalın....

3 yorum:

  1. bir morsever olarak renge bayıldığımı söylemeliyim :)
    ayrıca bloguma da beklerim uygun fiyata süper ürünler satıyorum :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...