19 Eylül 2012 Çarşamba

ECZANEMİZDE.COM ALIŞVERİŞİM...

Merhaba kızlar

İlk kez Eczanemizde.com'dan alışveriş yaptım.Veeeee gerçekten memnun kaldım hızları beni şaşırdı gecenin bir yarısı sipariş yaptım hemen ertesi gün geldi.İstek bölümüne de karma ciltli olduğumu belirtmiştir ona uygun numulerde koymuşlar kırmamışlar beni:) Bakalımm kutum nasıl gelmişş.Ürünlerii daha sonra tanıtıcamm kızlarr meraklanın birazcık:) Tabii annem görünce Sally Hansen ojelerimi oda rahat durur mu siteyi denemek için onunda istediği bir ojeyi sipariş verdik gene akşam 11 12 civarında.Gelince onuda göstericem size fakat deneyerek göstericem.Bu gizli saklı birazcık sizcee hangi renkleri almışımdır ? :)) 









Bu hızla devam ederse benim vazgeçilmez alışveriş sitem olucak :) Sizlerde incelemek isterseniz buyrun uğrayın kızlarr 




ECZANEMİZDE.COM





Sevgiyle Kalın Hoşça Kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...