10 Eylül 2012 Pazartesi

BUGÜN NE SÜRDÜM...:)

Merhaba kızlar

Essence ojelerini denemeye devam etmekteyim.Dene dene bitiremedim artık :) Çok hoş bir mavi rengini sizlere sunuyorum.Fazla konuşmak istemiyorum resimlere geçelim kızlarr :))

Bu arada artık ESSENCE ürünleri sadece Gratisler de değil ROSSMANN'larda da satılıyorr:) Bilginize kızlarr :D








77 In Stlye rengine bayıldımmm.Essence ojelerini baya sevdimm ben favori oje markam olmaya başladıı.:)Umarım sizler de deneyip sevmiştirsiniz.





Sevgiyle Kalın Hoşça Kalın..:)

4 yorum:

  1. Renk tercihlerin cok iyi canim. Gozume cok hitap ediyorsun:)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ben de yeni aldım bunu daha sürmedim.. çok güzelmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sür canım sür senin tırnaklarına daha çok yakışır :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...