18 Ağustos 2012 Cumartesi

MİNİK ALIŞVERİŞ :))

Merhaba kızlar 


Hiç bir zaman büyük bir alışveriş yapamıyorum.Hep bir sorun hep bir sorun :)) Neyse Gratis gene bir indirim yapmış.EEEE kaçırmak olmaz ama demi :)) Bol bol resimli bir yazı olucak broşürü falan tanıtıcam sizleree :) Gelelim  bakalım neler almışım.....


İlk Watsons'dan memnun kaldığım Solait 30 faktörlük yüz kreminden yedekledim :) Fiyatı : 4,95 TL



Daha sonra Gratise gittim. 2 tane Essence far aldım.08 numaralı yeşil 4lü far paletini aldım.Neden 2 tane aldığımı ilerleyen zamanlar da anlıyacaksınız:)))




Rengi bu şekilde içinde minik minik ışıltıları var.Çok fazla değil yeterli bence.


Bayram da tatile gitcem.Ve onun için Dove seyahat boyu şampuan , saç kremi ve saç maskesi var.Bakalım memnun kalıcak mıyım :) Fiyatı: 2,50 TL 



Gratisin ithal ettiği Li Lange markanın 30 faktörlük güneş kremini ve güneş sonrası losyonunu aldım.Fiyatlarında ise indirim vardı.Bende denemek istedim.30 faktörlük güneş kremi fiyatı: 6,75
Losyonun ise : 5,95




Veee aynı markadan 2  ürün alanlara güzel gratis çantaları hediyee.Bende pembe olanı tercih ettim.Çok tatlı ama değil mi ???



Veeeee The Balm ürünlerin de %30 indirim vardı.Baktım baktım en son oje setinden almak istedim.Pembe tonlarından olanı tercih ettim.Fakat diğer seti de siyah tonların ağırlıklı olanını da almayı düşünüyorum.Fiyatı ise : 13,65 TL




Alışverişim bu kadar kızlar.İndirim broşürünü de paylaşıyorum sizlerle.Kendim çektim ama :))








Şimdilik bu kadar kızlar:) Umarım herşeyi beğenmiştirsiniz:)




Sevgiyle Kalın Hoşça Kalın....




3 yorum:

  1. ne güzelmiş blogun:))

    the balm ojelerine bayıldım çok ucuza gelmiş acaba bitmiş midir ki indirim:(

    aldığın her şeyi iyi günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım seninde blogun çok güzelmiş keşfettim hemen :)) Bugün son canım bitmemiştir yakınsa git bence hemen :)

      Sil
  2. Özellikle ojeler de aklım kaldı ama buralarda Gratis maalesef yok :( Hepsini güle güle kullan

    Bir de kelime doğrulama çıkıyor yorumlarda onu kaldırabilirsen hem daha çok yorum alabilirsin hem de yorum yapanın işini kolaylaştırırsın.

    Sevgiler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...