6 Ağustos 2012 Pazartesi

İLK MİM:))))

Merhabaa kızlar

Artık bende mimlendim :) EEE cevaplamadan olmaz.Bugün ne sürsem tarafından gelmiştir.Bloguna bakmanızı tavsiye ederim :)

Sorularımız ve cevaplarımız....


-Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?

Yaşamımın 1 yılı kalmışken içimdeki tüm çılgınlarını söylemediğim şeyleri söylerdim ve yapardım.Bol bol gezer eğlenirdim ve sevdiklerimle daha sık vakit geçirirdim

-Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?

Asansöre tek asla binmem bir kişi olsa bile kalırsak korkusu beni öldürür.O 1 2 dk bana işkence gibi gelir.Takıntılarım var ojesiz asla duramam.Durduğum zaman kendimi dünyanın en çirkin kişisi olarak görürüm :)
-Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?
İlk bir kalırım 1 2 saat kadar ne olduğunu anlamaya çalışırım.Sonra gezer tozarım ama ailemin ve nişanlıyım da yanımda olmasını isterim.Yoksa depresyona girerim :)

-Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?

İtalya'dan başlamak isterim.Hatta balayımı orada geçirmek Aşk Çeşmesine eşimle birlikte gitmek isterim.Oradaki tarihi yerlere bayılıyorum çünkü. Veeee makarnalarını yemek istiyorummm :D:D


-İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ? 

Hiç öyle durumlarım olmadı.Çünkü bana pek masal anlatılmazdı.İlkokul 2 veya 3 sınıfta bunları duymaya başladım ve aklım başımdaydı o zamanlar :D


-En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?

Kendi terliğime basıp düştüğüm zaman :( :)) zaten ne yapıyorsam kendim yapıyorum.Sakarımda birazcık belkide baya :D
-Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?

Telefonum , Yüzüğüm , Makyaj Çantam
-Hayatınızın bir kitap/film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz? 

Dünyanın Orta Yerinde Aşk İçin Ağlıyorum adlı romantik aşk filminin kahramanların olmak isterdim fakat sonu öyle bitmesin ama :)
-En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ? 

Ayyyy ne güzel olur uzaylılarla ilk konuşan ve arkadaş olan ben olurum :) Vee uzaylıların yaşadığı yeri görürüm.Seve seve yaniii :))

-İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir? 

Hiç birşey yapmak istemem.Herşeye sahibim :)

-Kendimizi kötü hissettiğimizde yaptığımız şeyler?

Hemen ağlamak ve kendimi yemeğe verip sürekli makyaj yapmak kendimle uğraşmak 



Teşekkür ederim Bugün ne sürsem ;)


Sevgiyle Kalın Hoşça Kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...