24 Haziran 2012 Pazar

LİP GLOSSLARIM...

Merhaba kızlar

Sizlerle az olsa da lip glosslarımı paylaşmak istedim.Renkleri hep birbirine yakın ve pek sık tercih ettiğim ürünler değil.



1-AVON COLORTREND : Renk verme yönünden çok iyi olan bir ürün memnun kaldım.Ve bu 4 kez aldığım bir ürün rujların üzerine sürmeyi seviyorum.
2-AVON: Hangi seriden olduğunu bilmiyorum.Çünkü yazıları silinmiş.Kalıcılık yönünden mükemmel bir lip gloss.
3-LOREAL : Bu ürüne bayılıyorumm.Benim favorim rengi parlaklığı muhteşem <3<3
4-LOREAL: Annemin zoruyla aldığım ve annemin dışında kullanılmayan ürün.
5-RİVAL DE LOOP: Rengi çok hoşuma gitti ama dudakta hiçte böyle duran bir ürün değil.
6-VANİLYA CLUB'DAN ÇIKTI: Markasını unuttum ve yazıları silinmiş.1-2 kez kullandığım ürün pek bir şey söyleyemiycem malesef.
7-MAC: Annemin lip glossu.Memnun kaldığını ve tekrar alacağını söylüyor.:)


Swatcları ise bu şekilde:)  ama kalıcık açısından 2 numara olan Avon'dur.Biraz ıslak mendille zorlamama rağmen bu kadarı kaldı.


Ayrıca bu Vanilya Club'tan çıkan lip gloss ışığıyla ve aynasıyla beni büyüledi desem yeridir.Sizinde hoşunuza gitmez mi ? Çantanızda küçücük aynasını ışıkla aydınlatan bu şirin ürün :)


Üstünde bir tuş bulunuyor.Ve basıldığında bu şekildeee :D 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...